Gjest glamourgirl Skrevet 9. juni 2004 #1 Del Skrevet 9. juni 2004 Ikke vanskelig det vel!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juni 2004 #2 Del Skrevet 9. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 9. juni 2004 #3 Del Skrevet 9. juni 2004 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. juni 2004 #4 Del Skrevet 9. juni 2004 Ikke vanskelig det vel!!!! Jeg har vel etterhvert gitt opp å lage en signatur som du ikke klarer å omskrive til din egen...kreativiteten din kjenner visst ingen grenser...(ikke fantasien(!?) din heller, for den saks skyld...) ...morsom, og smågærn jente du, glammiz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. juni 2004 #5 Del Skrevet 9. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. juni 2004 #6 Del Skrevet 9. juni 2004 Har du vurdert omvendt psykologi Sandman? Begynne å herme etter henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. juni 2004 #7 Del Skrevet 9. juni 2004 Har du vurdert omvendt psykologi Sandman? Begynne å herme etter henne... suzy...jeg tror ikke hverken rettvendt, speilvendt, eller omvendt psykologi biter på dette kvinnemennesket... ...jeg får si som en industrileder sa...."det er kun de beste som blir kopiert"... *blåser opp ego'et mitt til de store dimensjoner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Støyva Skrevet 9. juni 2004 #8 Del Skrevet 9. juni 2004 Du er ufyselig, sandman, og dadu spekulerer i ditt underliv med ereksjoner, gjør du meg fysisk kvalm. Dessuten er du en harry råtass som sikkert elsker grilldresser og handler på rema1000. Jeg vemmes av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juni 2004 #9 Del Skrevet 9. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. juni 2004 #10 Del Skrevet 9. juni 2004 Du er ufyselig' date=' sandman, og dadu spekulerer i ditt underliv med ereksjoner, gjør du meg fysisk kvalm. Dessuten er du en harry råtass som sikkert elsker grilldresser og handler på rema1000. Jeg vemmes av deg.[/quote'] ...har stor forståelse for din kvalme, Frøken....og du har jo helt rett i din beskrivelse av meg, bortsett fra at jeg ofte handler på Rimi...ellers stemmer alt... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 9. juni 2004 #11 Del Skrevet 9. juni 2004 og handler på rema1000. Jeg vemmes av deg. ...svært så opptatt du er av Rema 1000!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 9. juni 2004 #12 Del Skrevet 9. juni 2004 ...svært så opptatt du er av Rema 1000!!! for ikke å glemme grilldresser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #13 Del Skrevet 9. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Støyva Skrevet 9. juni 2004 #14 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette er et angep på min person, ikke immiter meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. juni 2004 #15 Del Skrevet 9. juni 2004 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 9. juni 2004 #16 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvorfor "fysisk kvalm"? For en usedvanlig dårlig måte å utrykke seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. juni 2004 #17 Del Skrevet 9. juni 2004 Du kan så si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2004 #18 Del Skrevet 9. juni 2004 kan man bli psykisk kvalm da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #19 Del Skrevet 10. juni 2004 Dette er et angep på min person' date=' ikke immiter meg![/quote'] Hm... hvor har denne dama tatt utdannelsen sin når hun tror imitere staves med to m'er...? Psykisk kvalm er sikkert mulig, men grensa går vel ved oppkast - psykisk spying, hva er det??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #20 Del Skrevet 10. juni 2004 Frk kvalm er en eller annen fast bruker som prøver å lage litt....... eh- kvalm. Fant ikke noe bedre ord :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå