Gå til innhold

Sandman!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjarmor: Ikke vanskelig det vel!!!! :ler:

:tunge1::tunge1: Jeg har vel etterhvert gitt opp å lage en signatur som du ikke klarer å omskrive til din egen...kreativiteten din kjenner visst ingen grenser...(ikke fantasien(!?) din heller, for den saks skyld...)

...morsom, og smågærn jente du, glammiz... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert omvendt psykologi Sandman? Begynne å herme etter henne... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vurdert omvendt psykologi Sandman? Begynne å herme etter henne... :ler:

suzy...jeg tror ikke hverken rettvendt, speilvendt, eller omvendt psykologi biter på dette kvinnemennesket... :wink:

...jeg får si som en industrileder sa...."det er kun de beste som blir kopiert"...

*blåser opp ego'et mitt til de store dimensjoner*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Støyva

Du er ufyselig, sandman, og dadu spekulerer i ditt underliv med ereksjoner, gjør du meg fysisk kvalm. Dessuten er du en harry råtass som sikkert elsker grilldresser og handler på rema1000. :roll: Jeg vemmes av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ufyselig' date=' sandman, og dadu spekulerer i ditt underliv med ereksjoner, gjør du meg fysisk kvalm. Dessuten er du en harry råtass som sikkert elsker grilldresser og handler på rema1000. :roll: Jeg vemmes av deg.[/quote']

...har stor forståelse for din kvalme, Frøken....og du har jo helt rett i din beskrivelse av meg, bortsett fra at jeg ofte handler på Rimi...ellers stemmer alt... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Dette er et angep på min person' date=' ikke immiter meg![/quote']

Hm... hvor har denne dama tatt utdannelsen sin når hun tror imitere staves med to m'er...? :roll:

Psykisk kvalm er sikkert mulig, men grensa går vel ved oppkast - psykisk spying, hva er det??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho:

Frk kvalm er en eller annen fast bruker som prøver å lage litt....... eh- kvalm. :ler:

Fant ikke noe bedre ord :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...