Gå til innhold

Brystkomplekser


lillaskogfiol

Anbefalte innlegg

Store pupper er ikke like fantastisk som mange skal ha det til. Som den første i klassen som vokste ble jeg ofte stirret på, spesielt i dusjen av de andre jentene, og fikk ubehagelige blikk og knising etter meg. I dag har jeg str 32G og selv om det høres digg ut så risikerer jeg skulderplager, ryggplager og nerveskade pga tunge bryst, + det er vanskelig å finne BH som ser sexy ut, får puppene til å se bra ut, og som ikke ser ut som en ammeBH med cup's som går opp til kragebeinet. :dry:

litt off topic, begynn med litt trening prøv bla noe som heter shrugs. Fungerer bra hos meg og jeg er 80g

Veldig enkelt men må gjøres riktig.

Til TS det finnes selvhypnose og mental trening for å øke selvbildet. Jeg tror og føler at du er alt for kritisk til deg selv og har hengt deg opp i noe. Vi har alle komplekser for noe. Selv slet jeg litt med at jeg var relativt høy, men det forsvant etter hvert.

Anonymous poster hash: c3a25...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jo ikke noe å si om menn liker det eller ikke. JEG personlig syns det er fint med store, faste pupper. Jeg har jo ikke lyst på store pupper for at andre menn skal se på meg. Det er jo for meg selv og mitt eget selvbilde.

Ditt første post her inne sier jo noe annet. At du er redd du ikke strekker til osv hos typen din.

Jeg vet ikke. Har bare begynt å finne så mange feil på meg selv, ser andre som jeg så gjerne skulle sett mer ut som. det er ikke bare puppene jeg sliter med nå, men det er de som plager meg mest nå.

Så hva skjer når du nå da tar operasjon? Vil fokuset gå fra puppene bare til det neste? Isåfall er jo ikke en operasjon løsningen. Da må du komme til bunns i hva/hvorfor du sliter med ditt eget selvbilde først.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt første post her inne sier jo noe annet. At du er redd du ikke strekker til osv hos typen din.

Så hva skjer når du nå da tar operasjon? Vil fokuset gå fra puppene bare til det neste? Isåfall er jo ikke en operasjon løsningen. Da må du komme til bunns i hva/hvorfor du sliter med ditt eget selvbilde først.

Ja, at jeg ikke føler meg bra nok for han betyr jo ikke at jeg vil ha store pupper for at jeg skal være digg å se på for menn. det sitter jo i hodet mitt alt det her, det er jo fordi når jeg sliter med det personlig, så føler jeg meg ikke bra nok utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, at jeg ikke føler meg bra nok for han betyr jo ikke at jeg vil ha store pupper for at jeg skal være digg å se på for menn. det sitter jo i hodet mitt alt det her, det er jo fordi når jeg sliter med det personlig, så føler jeg meg ikke bra nok utseendemessig.

Ja, og siden det sitter i hodet ditt, så hjelper det jo ikke å ta en operasjon, da vil jo bare det negative fokuset du har på deg selv skiftes fra puppene og over til noe annet. Så som sakt, så må du finne ut av det først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine kommer til å bli finere enn alle andres når du bikker 35 år! I tillegg kan små pupper være kjempefint, syntes silikon ser litt hardt og rart ut. Hvis man har veldig lite brystvev er det nærmest umulig å få et naturlig resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...