Gå til innhold

Ulike

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med typen i et halvt år. Var forelsket i han men nå føler jeg ting har dabbet litt av, og blitt veldig hverdagslig. Jeg er glad i han men nå om dagen føler jeg det er kun behagelig å være sammen med han. Vi har lite sex, mye mindre enn jeg liker men jeg synes han er tafatt også har jeg, kremt, litt spesielle preferanser. Jeg liker bdsm og er underdanig og begynner å savne det i forholdet. Har hintet litt og spurt han litt rundt og han er IKKE dominant og ler litt av "slikt". Begynner å angre jeg ikke kikket etter det når jeg begynte å date for det er en viktig del av meg. Jeg tar lite initiativ fordi det ikke ligger naturlig for meg, selv om jeg ELSKER sex. Jeg vil ha en som

Tar meg med storm, en som tenner meg, først da klarer jeg å være meg selv. Men han tenner ikke meg, ikke klarer han å få det til å gå for seg heller når vi har sex, lei runkesex. Og jeg forventer heller ikke at han styrer alt og kun han som er aktiv, jeg gjerne både rir og suger men da må jeg være tent og kåt og det blir jeg ikke.

Begynner å tvile på forholdet Pga en sånn teit ting som sex..

Anonymous poster hash: 18dcc...d58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp da

AnonymBruker
Skrevet

Hva trenger du hjelp til?

Anonymous poster hash: 8ec11...dee

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man når forholdet er kjedelig og jeg ikke tenner på han. Han er veldig snill, morsom og koselig å være sammen med. Jeg føler meg veldig trygg. Er glad i han men føler ikke jeg klarer være noe mer enn glad i han for han gir meg så lite

Skrevet

Er dere sammen hver eneste dag?

AnonymBruker
Skrevet

Er dere sammen hver eneste dag?

Nei. Avstandsforhold så vi møtes ca annenhver helg, iblandt hver tredje siden jeg har barn.

Skrevet

Å ha noe ulike seksuelle preferanser trenger jo ikke være drepen, men hvis han ikke tenner deg har du selvsagt et problem.

Hva med å prøve og snakke mer direkte om hva du ønsker?

Hvis han er helt i mot forslaget så vet du i det minste hva du kan og ikke kan forvente fremover, så får du ta en beslutning basert på det.

Synes 6mnd virker kort tid før ting dabber av, enda kortere i og med at det er du avstandsforhold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...