Gå til innhold

Tok kontakt med eks'en hennes....nå er alt ødelagt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er skikkelig frustrert for tida. Vært ilag med ei i tre år. Mye att å fram. Tok kontakt med eks'en hennes for noen dager siden, og no vil ho ikke snakke med meg mer....

Hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: 45d71...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er skikkelig frustrert for tida. Vært ilag med ei i tre år. Mye att å fram. Tok kontakt med eks'en hennes for noen dager siden, og no vil ho ikke snakke med meg mer....

Hva gjør jeg nå?

Hvorfor gjorde du det?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjorde du det?

Ville ha svar på endel som jeg ikke vil gå ut med her. Svar jeg ikke fikk av ho.

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

AnonymBruker
Skrevet

Til pass for deg.

Anonymous poster hash: 0bc90...cf1
  • Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

dust. kanskje du skal la fortid være fortid?

jeg ville blitt sur sjøl!

Anonymous poster hash: 059a0...09d
  • Liker 12
Gjest Hyssingen
Skrevet

Da er det bare til pass for deg altså, sånn som ab sa over her.

• Liker 6
Skrevet

Ville ha svar på endel som jeg ikke vil gå ut med her. Svar jeg ikke fikk av ho.

Når du har kommet til det punktet tror jeg ikke forholdet kan reddes du. Kontakt med ex er vel no-no uansett

• Liker 9
Skrevet

Her er bare ett å gjøre, be om unnskyldning og si at dette var det dummeste du har gjort i ditt liv!

• Liker 5
Gjest tinbjo1
Skrevet

Hater nysgjerrige folk som ikke tar hint.

Forstår henne godt.

• Liker 5
Skrevet

Herregud, hva er det for en ting å gjøre !? Forstår at hun ikke gidder å snakke med deg !!!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er bare ett å gjøre, be om unnskyldning og si at dette var det dummeste du har gjort i ditt liv!

It's done! Still....nothing...

TS

Skrevet

Eneste rådet eg kan gi er å gå på blomsterbutikken å legge deg paddeflat

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS

da har du ikke gjort det bra nok! syns hu fortjener roser, sjokolade og en god middag! makan til svik!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hva er det for en ting å gjøre !? Forstår at hun ikke gidder å snakke med deg !!!!

Klassiske, flotte KG-svar. TS har sagt fint lite om grunnen til hvorfor. Kanskje dama hans har oppført seg urimelig, kanskje det er ett destruktivt forhold? Hva vet dere egentlig?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Klassiske, flotte KG-svar. TS har sagt fint lite om grunnen til hvorfor. Kanskje dama hans har oppført seg urimelig, kanskje det er ett destruktivt forhold? Hva vet dere egentlig?

men å ta kontakt med exen??

• Liker 8
Gjest Hyssingen
Skrevet (endret)

m

Endret av uAnonymbruker
AnonymBruker
Skrevet

da har du ikke gjort det bra nok! syns hu fortjener roser, sjokolade og en god middag! makan til svik! Anonymous poster hash: 059a0...09d

Ho er ikkeno uskyldig lita dokke. Ho har vært vanskelig. Ho elsker bland annet å kjøre silent treatment-stilen, og sender stygge sms.

Gjest tinbjo1
Skrevet

TS

You fucked up.

• Liker 1
Skrevet

Å oppsøke en eks av sin partner er noe en kun gjør når det er på vei til å bli et brudd. Enten pga mistanker eller at en vil ha mer klarhet i hva som er sant. Uansett er de aller fleste negativt innstilt til at partneren til eksen sin oppsøker dem.

Jeg antar du ville vite hvordan hun var i forholdet med eksen? Og du burde gjøre mye mer enn bare å si unnskyld, kjøpe sjokolade osv dersom ting virkelig var iorden og hun ikke hadde gjort noe galt.

Men jeg tror toget ditt har gått.

• Liker 4
Gjest Hyssingen
Skrevet

Hva gjør jeg nå?

Hva skjer med ts-koden?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...