Gå til innhold

Har ikke tannbørste, hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har glemt igjen tannbørsten på påskeferie og trenger desperat å kjøpe en. Men alle butikkene er jo stengt? :vetikke:

Fåes tannbørster på bensinstasjoner? Eller er det noen som vet om noen åpne butikker i Østfold?

Hjelp!

Anonymous poster hash: 9387f...5b7
Gjest HappyWaffle
Skrevet

noen bensinstasjoner har det kanskje. evt så må du google butikker i det området du er i?

Skrevet

Kiwi møklegård (gressvik) og kiwi råde tror jeg er åpne. Bunnpris i fredrikstad sentrum tror jeg også holder åpen. Eventuelt Kiwi borgenhaugen (sarpsborg)

AnonymBruker
Skrevet

Kiwi møklegård (gressvik) og kiwi råde tror jeg er åpne. Bunnpris i fredrikstad sentrum tror jeg også holder åpen. Eventuelt Kiwi borgenhaugen (sarpsborg)

Takk!

Anonymous poster hash: 9387f...5b7

Skrevet

Om du ikke finner det på bensinstasjonen,så renset folk i gamle dager tennene med en kvist de hadde tygget til. - Selje fungerer svært godt på grunn av sine desinfiserende egenskaper. ;)

Skrevet

Selger det på min bensinstasjon hvertfall.

Skrevet

Spikk en pinne! ;P

AnonymBruker
Skrevet

Har du en tannbørste du kan låne av noen? I krisetilfeller har jeg kokt tannbørsten til andre for deretter å bruke den selv, for så å koke den på nytt. Har også brukt en ren, våt klut, og "vasket" over framsiden av tennene sammen med tannkrem, deretter brukt munnskyllevann el. De fleste bensinstasjoner har vel tannbørster? Ihvertfall de fleste jeg har vært på. Kanskje ikke de nyeste og mest fansy, men en tannbørste er da en tannbørste i nøden?...

Har en 4-pk med billige tannbørster fra europris i baderomsskapet, kjekt å ha hvis gjester el har glemt tannbørsten. Anbefales.

Anonymous poster hash: 97c21...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Appelsinskall funker.

Jeg har brukt q-tips med tannkrem i nødstilfelle. De aller fleste bensinstasjoner har tannbørster.

Anonymous poster hash: eec3a...20a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker fingeren om jeg ikke har en tannbørste, og gurgler tannkrem med vann. Ikke perfekt pussing men bedre enn ingenting.

Anonymous poster hash: ca3ff...e26

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...