Gå til innhold

Liker gutter jenter med former eller uten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså timeglassfigur eller har gutter andre preferanser?

Anonymous poster hash: fca90...5b9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jenter med former - hvis de disponerer fettet bra. Hvis de ikke disponerer fettet bra, burde de forbli slanke.

F.eks. Kelly Brook har en "heldig" timeglassfigur. Har man ikke de formene, hold deg veldig slank.

Anonymous poster hash: 42118...c43
  • Liker 3
Skrevet

Finnes vel ikke noe fasitsvar på det? Kommer vel ann på øyet som ser det? Og mange liker både former, streker og fyldige. Hjertet mener ikke alltid det samme som hjernen..

• Liker 3
Skrevet

Firkantet figur.

• Liker 1
Skrevet

Ulike gutter liker ulike jenter.

• Liker 6
Skrevet

Ja, gutter liker begge deler.

• Liker 8
Skrevet

Kjæresten min sier han liker former, og liker formene mine. Og jeg er av den oppfatning av at gutter flest liker former.

• Liker 1
Gjest Dude91
Skrevet

Former såklart (f.eks. Lone Norås eller Suzanne Svanevik), men jenter kan være pene til tross for mangel på former.

Skrevet

Gutter har da forskjellige preferanser..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Former" vil stort sett si at fettet legger seg på de rette stedene;

kelly-brook-lingerie-new-look-3.jpg

Anonymous poster hash: 42118...c43
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har misforstått.

Hva gutter liker? Det er hva gutter likte før og hva gutter liker nå.

Anonymous poster hash: d612c...703

Skrevet

Hva gutter liker? Det er hva gutter likte før og hva gutter liker nå.

Ingen gutter liker sååå tynne jenter. De liker jenter som det som ble postet rett over her

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker gutter brødskive med gulost, eller brødskive med leverpostei?

Liker gutter å ha på seg rød genser, eller svart genser?

Dette spørsmålet var så dumt at jeg ikke har ord...............

Anonymous poster hash: f2312...92e
  • Liker 13
Skrevet

Jenter med former er finest!

AnonymBruker
Skrevet

Ingen gutter liker sååå tynne jenter. De liker jenter som det som ble postet rett over her

Gutter liker jenter som er vakre. <3

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jenter med former - hvis de disponerer fettet bra. Hvis de ikke disponerer fettet bra, burde de forbli slanke. F.eks. Kelly Brook har en "heldig" timeglassfigur. Har man ikke de formene, hold deg veldig slank. Anonymous poster hash: 42118...c43

Jeg lurer veldig på hvordan man disponerer kroppsfett? Kan du forklare det for meg?

Ellers er det nok sånn i denne saken som i de fleste andre, smaken er som baken. Noen liker veldig tynne, andre liker mer former, og noen liker til og med damer som er store :hakeslepp:. Tenk, at det går an å ha ulik smak, hvem skulle trodd det...

• Liker 2
Skrevet

Personlig er jeg mest opptatt av det som er mellom ørene. Menn er like forskjellige som kvinner. Selv foretrekker jeg former. Det skal sies, i stedet for å bry seg om kroppsidealer bør man heller gå for det man selv liker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir så feil å poste et bilde av Kelly Brook når de har retursjert vekk "hele" kroppen hennes å si at man liker jenter med former når hun egentlig ser sånn her ut

http://fabfashionfix.com/tag/kelly-brook/

Bruk et annet eksempel enn henne da, bildet lenger opp i tråden ligner mer på en Victoria Seacret modell, så da kan man si man liker høye, slanke jenter istedet ;)

Anonymous poster hash: 9a768...fb3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...