AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Hei! Skal ha et sommerbryllup i Bergen, med 58 gjester. Vi skal ha et litt uformelt bryllup, og vi skal ha koldtbord. Men vet noen om noen greie lokaler? Det er også veldig fint om det ikke koster så altfor mye, men at det er litt koselig. Vil ikke ha type grendahus. Men klubbhus eller alt annet fungerer ganske greit Anonymous poster hash: 3897b...4a9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Urdihuset? Anonymous poster hash: c0a0c...d8a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Vi har et ganske stramt budsjett, så vil ha et rimeligst mulig lokale. Hvilken pris bør vi forvente å betale for et lokale? Anonymous poster hash: 3897b...4a9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Søsteren min hadde konfirmasjon i "Havna" i Strusshamn, Askøy. Lurer på om de har byttet navn til Sjoddien nå Det er et veldig fint lokale som er litt uformelt. Vi hadde også koldtbord. Usikker på pris, men de har sikkert en nettside Anonymous poster hash: ed436...b50
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Forskjellen på grandahus og klubbhus er vel ikke alltid så stor, men prisen på slike steder pleier å ligge på 5000 og oppover, avhengig av om du skal ha lokalet hele helgen eller bare selve dagen. Har selv vært med å arrangere diverse feiringer i Fyllingen klubbhus, klubbhuset til Varegg (badstuen tror jeg det heter), Paviljongen på stemmemyren, Lyngbø klubbhus og Alvøen klubbhus. Veldig greie lokaler alle steder, og ikke minst utleiere som er greit å forholde seg til. Skal du opp en klasse kan du sjekke ut Fana roklubb, Bergen roklubb eller Urdihuset, men jeg tror du da må kjøpe maten fra de som leier ut. Mange menighetshus leies for øvrig også ut til selskap, men da tror jeg ikke du kan ha alkohol der Anonymous poster hash: cc1bb...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Sjekk ut Hardanger. Der er det en del fine lokaler. Søk litt rundt på google. Tror det er et sted som heter Måge Gardshus eller liknende som leier ut lokale. Veldig fint der. Anonymous poster hash: 29954...3ec
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Fæsterhuset http://kxweb.no/portal/public/showContentCategory.do?id=21638 Har jeg arrangert endel fester på. Om dere skal ha sommerbryllup er kanskje partytelt et alternativ? Hvilken side av byen vil dere være på? Skytterhuset på Ulven er pent og rimelig. Anonymous poster hash: 9416a...0ec
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Fæsterhuset http://kxweb.no/portal/public/showContentCategory.do?id=21638 Har jeg arrangert endel fester på. Om dere skal ha sommerbryllup er kanskje partytelt et alternativ? Hvilken side av byen vil dere være på? Skytterhuset på Ulven er pent og rimelig. Anonymous poster hash: 9416a...0ec Nærmest mulig Askøy, men vurderer alle muligheter 😊 skytterhuset virket ikke så verst 😊Anonymous poster hash: 3897b...4a9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Nærmest mulig Askøy, men vurderer alle muligheter skytterhuset virket ikke så verst Anonymous poster hash: 3897b...4a9 I Fyllingsdalen er det et Rødt hus rett ved Oasen, husker ikke helt hva det heter, men der har jeg blitt med å feire både 60årsdag og brullyp. Og jeg tror det finnes noe te på Herdla også som er verdt å sjekke ut om du bor på Askøy. Anonymous poster hash: 9416a...0ec
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Jeg vil anbefale deg Rambergstunet. Koselig og sjarmerende lokaler, med flott utsikt. Ikke så verst pris, og du kan ha medbrakt alkohol: http://www.gategourmet.no/default.aspx?pageId=36 Anonymous poster hash: 40a89...7ba
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Herdla er også veldig, veldig fint Fine omgivelser til å ta bilder i også bl.a. Anonymous poster hash: ed436...b50
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Herdla er også veldig, veldig fint Fine omgivelser til å ta bilder i også bl.a. Anonymous poster hash: ed436...b50 Hvor på herdla, golfklubben? hva ligger prisen på der ca? Og må man kjøpe mat gjennom dem?Anonymous poster hash: 3897b...4a9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Asketun på Ask. Nede er det en stue en kan ha velkomsten i. Oppe er det god plass og stort greit kjøkken. Anonymous poster hash: 03e11...fae
pressplay Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 Nå aner jeg ikke hva prisen er, men kommandantboligen i Gravdal er veldig fin på sommerstid. Her er det en hage man kan benytte seg av. Ellers er Fæsterhuset til Kjøkkelvik IL et bra lokale. Det er nylig blitt bygget en stor terrasse så man kan sitte ute på sommerstid.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Er det noen som vet om disse lokalene som har blitt nevnt har stengetid? Altså at festen for eksempel må være over klokken 0200? Jeg vil gjerne leie lokaler som ikke har stengetid slik at vi kan være der så lenge vi vil. Anonymous poster hash: 6b815...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå