AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #1 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg begynner å bli stresset, er 12 dager til oppkjøring og ingen kan kjøre med meg i påsken. hjelp. hvor mye kjørte dere før oppkjøring? hver dag? er redd jeg ikke får øvd nok nå pga dette! er flink å kjøre, men er fortsatt litt stresset i enkelte situasjoner, og vil føle meg trygg alltid! tror dere det er over og ut pga jeg mister en 6-dagers pga påsken!? Anonymous poster hash: 7c724...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 16. april 2014 #2 Del Skrevet 16. april 2014 Kan du ikke bare bestille en time på kjøreskolen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #3 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg planla bevisst å kjøre veldig mye siste uken før oppkjøring. Kjørte i snitt 2 timer hver dag uken før jeg kjørte opp. Nesten til det kjedsommelige. Funket veldig bra. Fikk mindre nerver enn ventet og sensor hadde lite å klage på. :-) Anonymous poster hash: e605c...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 16. april 2014 #4 Del Skrevet 16. april 2014 Køyr så mykje du berre kan, det er det einaste som hjelper. Be om å få køyre med ein slektning, med vennar eller med ein kollega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riviera Skrevet 16. april 2014 #5 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg hadde en enkel kjøretime samme dagen som oppkjøringen, men ellers øvelseskjørte jeg veldig lite i tiden før oppkjøringen. Gikk helt fint. Men for å få nervene under kontroll, kan det være lurt å øvelseskjøre mest mulig, ja. Og gjerne kjente ruter som sensor ofte velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå