Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Synes folk lager for store hus! Jeg liker små detaljerte hus, men finner aldri noe jeg liker og er ikke flink til å lage selv enda :(

Me too!

Dessuten pleier jeg ofte å gå lei av simmer og starter ofte på nytt med nye simmer, og siden jeg ikke bruker juksekode for å få mer penger må jeg ha billig starthjem. Da savner jeg fine småhus å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too!

Dessuten pleier jeg ofte å gå lei av simmer og starter ofte på nytt med nye simmer, og siden jeg ikke bruker juksekode for å få mer penger må jeg ha billig starthjem. Da savner jeg fine småhus å velge mellom.

Ja, samme her! Ender med at jeg må ta et større og mindre fint hus, eller stygg utside med masse detaljer inni. Blæ! Jeg blir veldig fort lei av simmene mine jeg og :P må bytte mellom familier ofte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg finner mye fint her :) Ekstremt forelsket i dette håret!

Tusen takk. :D Jeg visste ikke at det gikk med The Sims 4 enda. Lasta ned det håret. ;)

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere heldige som har pc og ikke har kjøpt det enda så er det kjempebillig på origins i dag pga black friday. 250 kr!

GAH! Er så lei av å vente på at det skal komme til mac!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere heldige som har pc og ikke har kjøpt det enda så er det kjempebillig på origins i dag pga black friday. 250 kr!

GAH! Er så lei av å vente på at det skal komme til mac!

Ja, såg det! :O Var nesten litt kjipt at eg allerede hadde kjøpt deluxe-pakken for 600 då det kom ut :P No er jo den til 300?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet å tittet i galleriet leenge og lagret rom som jeg syns var fine som jeg kunne bruke i spillet.
Men når jeg skal plassere rommene på tomten så er det bare noen møbler i rommet. Fordi de møblene som følger med i rommene ikke hører til i the sims 4.. Utrolig kjedelig når jeg har funnet så mange fine rom :grine:

I tillegg kræsjer spillet ganske ofte i galleriet. Ble LITT bedre når jeg var i galleriet på tomten til simmen, men det skjer fortsatt.. Og når jeg har spilt en stund så blir skjermen svart.. Men PC'n er på.. JADDA gøy å spille sims her i huset.. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet å tittet i galleriet leenge og lagret rom som jeg syns var fine som jeg kunne bruke i spillet.

Men når jeg skal plassere rommene på tomten så er det bare noen møbler i rommet. Fordi de møblene som følger med i rommene ikke hører til i the sims 4.. Utrolig kjedelig når jeg har funnet så mange fine rom :grine:

I tillegg kræsjer spillet ganske ofte i galleriet. Ble LITT bedre når jeg var i galleriet på tomten til simmen, men det skjer fortsatt.. Og når jeg har spilt en stund så blir skjermen svart.. Men PC'n er på.. JADDA gøy å spille sims her i huset.. :jolie:

Tror det er maskinrelaterte problemer og ikke spillrelaterte problemer du støter på

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er maskinrelaterte problemer og ikke spillrelaterte problemer du støter på

Tror desverre jeg også :( VIL spille sims :( haha

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe om når i desember de nye karrierene skal komme? Håper på i natt eller i morgen, men er litt redd for at vi liksom skal få det i julegave nærmere julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe om når i desember de nye karrierene skal komme? Håper på i natt eller i morgen, men er litt redd for at vi liksom skal få det i julegave nærmere julaften.

De andre pakkene kom i første uken i oktober og første uken i november. Så sikkert i løpet av denne uka :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble så lei av at alle simmene jeg ikke styrte i nabolaget døde etterhvert pga. de ikke fikk barn og husene stod etterhvert tomme. Så jeg lastet ned Leonardo DiCaprio, crewet fra Gossip Girl og crewet fra Hunger Games fra galleriet og flyttet de inn i de store husene. Det beste av alt er at de simmene er skremmende like disse fine menneskene i virkeligheten! :sjokkert:

Heh, jeg kan sitte i timesvis og laste ned simmer derifra, for jeg blir så fascinert over hvor flinke folk er til å etterligne kjendiser sine ansikt på sims!

Endret av sweg
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så lei av at alle simmene jeg ikke styrte i nabolaget døde etterhvert pga. de ikke fikk barn og husene stod etterhvert tomme. Så jeg lastet ned Leonardo DiCaprio, crewet fra Gossip Girl og crewet fra Hunger Games og flyttet de inn i de store husene. Det beste av alt er at de simmene er skremmende like disse fine menneskene i virkeligheten! :sjokkert:

Jeg går inn og legger til barn i de familiene jeg ikke spiller i fortløpende jeg. :P

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går inn og legger til barn i de familiene jeg ikke spiller i fortløpende jeg. :P

Får du dem til å adoptere da? Forsåvidt er det ganske kult med kjendiser som bor hos gamle Malcolm Landgraab også da :laugh:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du dem til å adoptere da? Forsåvidt er det ganske kult med kjendiser som bor hos gamle Malcolm Landgraab også da :laugh:

Nei, man kan endre familier og legge til simmene når man er i byen. Du trykker på husstanden og velger endre eller noe sånt. Jeg legger ofte til både barn og tenåringer så mine simmer har noen å bli venn med.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan endre familier og legge til simmene når man er i byen. Du trykker på husstanden og velger endre eller noe sånt. Jeg legger ofte til både barn og tenåringer så mine simmer har noen å bli venn med.

Åjaa, skjønner :) Er vel ikke i grunnen så viktig med slektsbånd heller i sims 4, så hvorfor ikke? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaa, skjønner :) Er vel ikke i grunnen så viktig med slektsbånd heller i sims 4, så hvorfor ikke? xD

De blir jo ekte barn da. Man trykker jo på den genetikkgreia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...