Claptrap Skrevet 9. september 2014 #821 Del Skrevet 9. september 2014 AB over her...ser det koster 499 på Origin, da kan jeg ikke fortelle ham at det ble billigere der heller....blah, drit. Anonymous poster hash: de586...cdc Koster 260kr her om du synes engelsk språk går greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #822 Del Skrevet 9. september 2014 Koster 260kr her om du synes engelsk språk går greit Er skeptisk til den siden...men burde kanskje ikke være det? Anonymous poster hash: de586...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SparDame87 Skrevet 9. september 2014 #823 Del Skrevet 9. september 2014 Koster 260kr her om du synes engelsk språk går greit Kan man bruke paypal på den siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #824 Del Skrevet 9. september 2014 Kan man bruke paypal på den siden? Det står så Anonymous poster hash: 8d62f...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. september 2014 #825 Del Skrevet 9. september 2014 Det irriterer meg at man ikke kan se babyens behov på the sims 4. Hadde vært greit å vite om den er sulten eller må skiftes på eller om den trenger å være sosial.. De ladeskjermene irriterer også, spesielt etter man f.eks har endret utseende eller planlagt antrekk.. Føler det tar evigheter.. Det er kjedelig at barna ikke får venner på skolen.. /eller at voksne ikke får det via jobben. Men fungerer juksekodene for å styre behovene? Den som gjør at man bare kan dra opp pilen på behovene sånn at de er mette og ikke trøtte osv hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve81 Skrevet 9. september 2014 #826 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg gikk faktisk fortere lei av sims3 da det kom ut. Samme her. Sims 3 var så likt Sims 2 at jeg gikk lei nesten med en gang. Sims 4 virker mye mer levende enn de tidligere spillene, det flyter bedre og simmene mine klarer seg ganske bra uten at jeg må micro manage dem hele tiden. Jeg har også inntrykk av at det er mye mer dybde i Sims 4 og du står på en måte friere i forhold til hvordan du vurderer dine egne suksesskriterier. I de forrige spillene var det alltid bare karriere og penger som gjaldt, for du kunne kjøpe simmene dine lykkelige med dyre nok ting, og det eneste kvantitative målet på om du hadde lyktes i spillet, var om du rakk å gjøre ferdig en karriere innen du døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 9. september 2014 #827 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Er skeptisk til den siden...men burde kanskje ikke være det? Anonymous poster hash: de586...cdc Fullstendig legit side, kjøpte selv min versjon der for et par dager siden. Du betaler med paypal og venter 5 min, så får du kode via mail som du løser inn på Origin. Selvfølgelig ikke alt sånt som er trygt, men den nettsiden er hvertfall det Her er link til selgere som har med norsk språk også, på samme siden. Under beskrivelsen av spillet så ser du hvem som selger, hvor god rating de har i forhold til hvor mange som har kjøpt, og pris Det er kjedelig at barna ikke får venner på skolen.. /eller at voksne ikke får det via jobben. I Sims 3 så kom det vel notifikasjon når man gikk fra venner til bekjente? Helt enig i dette, det irriterer meg også siden det er mye vanskeligere å få seg venner og beholde vennskap Har også store problemer med å komme meg på jobb, før var simmene mer bestemte på å dra på jobb når det var påtide, nå foretrekker de å gjøre alt annet isteden Endret 9. september 2014 av Claptrap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 9. september 2014 #828 Del Skrevet 9. september 2014 Er skeptisk til den siden...men burde kanskje ikke være det? Anonymous poster hash: de586...cdc Kan man bruke paypal på den siden? Jeg har aldri hatt noen problemer med å handle fra Kinguin, du kan betale med paypal. Søk opp spillet selv så får du flere valgmuligheter. Velg en selger med mange salg og pass på at du kjøper det språket du ønsker deg. Det får bli siste posten min om dette i tråden for nå gjentas det på annenhver side her. Gidder man ikke lese tråden så går man glipp av ting, sånn er det bare. Koser meg veldig med build-mode om dagen. Elsker at man kan løfte og flytte hele huset eller dra i veggene for å få større rom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. september 2014 #829 Del Skrevet 9. september 2014 Har du lagt deg selv? Jeg lagte meg selv... ble ikke helt identisk akkurat, men ligner litt. Lurer på om jeg skal bygge barndomshjemmet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 9. september 2014 #830 Del Skrevet 9. september 2014 En kan få seg venner på jobb og skole, en bare klikker på personen når han/hun er på skolen, så kommer det opp en rute for å velge å konsentrere seg hardt, slappe av, skaffe seg venner og lignende. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. september 2014 #831 Del Skrevet 9. september 2014 En kan få seg venner på jobb og skole, en bare klikker på personen når han/hun er på skolen, så kommer det opp en rute for å velge å konsentrere seg hardt, slappe av, skaffe seg venner og lignende. Det har jeg gjort på ene simmen min helt fra starten, han har enda ikke fått seg noe venn Det bare fyller sosialmåleren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 9. september 2014 #832 Del Skrevet 9. september 2014 Det har jeg gjort på ene simmen min helt fra starten, han har enda ikke fått seg noe venn Det bare fyller sosialmåleren. Merkelig, simmene mine har fått seg noen bekjente som stikker innom titt og ofte Syns dog det er litt vanskelig å skaffe seg venner i spillet. Hun ene simmen min trenger 4 venner for å gå opp i ambisjonsnivå, men så langt har hun bare greid å få sønnen til ny kona til å bli venn med henne. (Datteren har hun ikke engang hilst på, og de har bodd sammen i flere uker allerede. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. september 2014 #833 Del Skrevet 9. september 2014 Merkelig, simmene mine har fått seg noen bekjente som stikker innom titt og ofte Syns dog det er litt vanskelig å skaffe seg venner i spillet. Hun ene simmen min trenger 4 venner for å gå opp i ambisjonsnivå, men så langt har hun bare greid å få sønnen til ny kona til å bli venn med henne. (Datteren har hun ikke engang hilst på, og de har bodd sammen i flere uker allerede. ) Har noen bekjente som stikker innom, men det er folk jeg har møtt ute i parken å sånn Merka det, er sykt vanskelig. Og har man først fått venner, så må man snakke med de ganske ofte for å vedlikeholde det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkles Skrevet 9. september 2014 #834 Del Skrevet 9. september 2014 Noen som har fått til å få simmer som er gjester på festene deres til å høre på musikk? Hvordan gjør man det? Får ikke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 9. september 2014 #835 Del Skrevet 9. september 2014 Hurra!! Mannen min ordna windows for meg. Nå laster jeg det ned. Veldig spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 9. september 2014 #836 Del Skrevet 9. september 2014 Noen som har fått til å få simmer som er gjester på festene deres til å høre på musikk? Hvordan gjør man det? Får ikke til ddt skal komme opp alternativ som "hør på pop sammen" for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #837 Del Skrevet 9. september 2014 Er det sant at simmene kan havne i fengsel? Anonymous poster hash: 77d88...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 9. september 2014 #838 Del Skrevet 9. september 2014 Bruker dere aldring på simmene eller har dere stoppet alderen deres fra å gå opp? Jeg liker best at alderen står stille til jeg har fått opp alle ferdighetene som det er mulig å ha, skaffe flest mulig venner, nå høyest mulig innen karrieren og lignende. Syns det er kjipt at simmen blir gammel og dør før jeg er ferdig med å spille med dem, så derfor gjør jeg det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #839 Del Skrevet 9. september 2014 Bruker dere aldring på simmene eller har dere stoppet alderen deres fra å gå opp? Jeg liker best at alderen står stille til jeg har fått opp alle ferdighetene som det er mulig å ha, skaffe flest mulig venner, nå høyest mulig innen karrieren og lignende. Syns det er kjipt at simmen blir gammel og dør før jeg er ferdig med å spille med dem, så derfor gjør jeg det sånn. Jeg tenker det samme som deg og har stoppet aldringen Synes tiden går så fort og det tar tid å gjøre alt man vil, så jeg har stoppet aldringen til jeg blir ferdig med utdanning og ferdigheter. Anonymous poster hash: 1c57a...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 9. september 2014 #840 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg tenker det samme som deg og har stoppet aldringen Synes tiden går så fort og det tar tid å gjøre alt man vil, så jeg har stoppet aldringen til jeg blir ferdig med utdanning og ferdigheter. Anonymous poster hash: 1c57a...06f AB var krysset av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå