Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Man kan samle på frosker, fisker og edelstener. Når man graver etter edelestener, så kan man finne fossiler, skattekart og kapsler i tillegg. Kapslene inneholder trofeer som man også kan samle på :wink:

:O

Fossiler hørtes dritkult ut!

Takk for svar! :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det visste jeg faktisk ikke, da er det en annen sak... tror kanskje det blir kjøpt allikevel :icon_lol:

Jeg kjøpte her, da får du koden på mail og løser den inn i Origin. Bare engelsk språk da, men det er bedre enn å betale 400-500 :laugh:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg kjøpte her, da får du koden på mail og løser den inn i Origin. Bare engelsk språk da, men det er bedre enn å betale 400-500 :laugh:

Takk for tips! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er faktisk den engelske versjonen nede i 260 kr fra en annen selger. :)

http://www.kinguin.net/category/9451/the-sims-4-limited-edition-en-language-origin-key/

Simmene mine har ikke noen sladd i dusjen, vet ikke hvorfor. :vetikke:

Endret av Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også fra Kinguin, men fikk norsk språk. Limited Edition. Kommer ann på hvilken "selger" du velger!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Simmene er jo bare tegneseriefigurer uten brystvorter og kjønnsorganer (dersom de ikke har gjort dem mer detaljert i TS4 da), så jeg synes det er litt morsomt at barn og eventuelt andre følsomme individer må skånes for noe så ufarlig.

Joda, greit nok det. For min del er det rennende likegyldig, men de som vil ha nakne simmer får jukse det til hvis det er så viktig for dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Joda, greit nok det. For min del er det rennende likegyldig, men de som vil ha nakne simmer får jukse det til hvis det er så viktig for dem :)

Ja de får kose seg men jeg tror de blir skuffet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke moveobjects på sims 4? Har de endret den til noe annet, noen som vet? Finner det ikke på google..

Anonymous poster hash: 6cf21...3ce
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Funker ikke moveobjects på sims 4? Har de endret den til noe annet, noen som vet? Finner det ikke på google..

Mener å huske jeg har lest at det ikke funker i Sims 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller ikke at denne finnes. Hvis du derimot prøver ut "testingcheats true" som jeg foreslo for et par dager siden for å endre alderen til en sim, vil du se at du kan gå frem på samme måte med objekter.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske jeg har lest at det ikke funker i Sims 4.

Okei, synd.. Av og til glitcher objeker, for eksempel et måltid som ikke går an å "vaske opp", og heller ikke an å slette, så det blir stående der å stinke for alltid. Har prøvd alt mulig, og tenkte det ville funke med moveobjects! Jaja, får bare plassere tallerknene skjult bak i hagen eller noe sånt.. :(

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Okei, synd.. Av og til glitcher objeker, for eksempel et måltid som ikke går an å "vaske opp", og heller ikke an å slette, så det blir stående der å stinke for alltid. Har prøvd alt mulig, og tenkte det ville funke med moveobjects! Jaja, får bare plassere tallerknene skjult bak i hagen eller noe sånt.. :(

så teit at de har tatt vekk slike ting da. Man skulle jo tro sims 4 var bedre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims 4 er fortsatt fullt av glitches, jeg har hatt en del som bare går på grafikk, de forsvinner når jeg lagrer og laster spillet opp på nytt. Hadde en sim som løp rundt med en gaffel i mange dager.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå inn på byggekatalogen, der kan du legge det i hustandens utstyrsliste. Bedre enn ute i verden :P

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fortere lei av å spille 4'ern i forhold til 3'ern kjenner jeg. Flere som har det sånn?

Synes det er gøy å bygge og møblere i 4ern men med engang jeg begynner å skal spille så går jeg lei. Kan det være noe med at jeg hadde flere tilleggspakker i 3'ern?

Laget meg en sim som "lever av" å lete etter ting og samle de. Hvordan gjør jeg dette og hvor?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på byggekatalogen, der kan du legge det i hustandens utstyrsliste. Bedre enn ute i verden :P

Det tenkte jeg ikke på! Lurt :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laget meg en sim som "lever av" å lete etter ting og samle de. Hvordan gjør jeg dette og hvor?

Jeg hadde også en sånn sim. Du finner krystaller (ser ut som stein), frosker og fiskesteder rundt om i nabolaget. Når du graver etter krystaller kan du finne skattekart, fossiler og kapsler. Kapslene inneholder trofeer som du også kan samle på.

Endret av Kittykat
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fortere lei av å spille 4'ern i forhold til 3'ern kjenner jeg. Flere som har det sånn?

Synes det er gøy å bygge og møblere i 4ern men med engang jeg begynner å skal spille så går jeg lei. Kan det være noe med at jeg hadde flere tilleggspakker i 3'ern?

Jeg gikk faktisk fortere lei av sims3 da det kom ut.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min kjøpte Sims 4 til meg fra mpx.no, men det har fremdeles ikke kommet og jeg har en superdrittdag så jeg trenger å spille NÅ!

Så jeg vurderer å kjøpe fra Origin og returnere pakken fra mpx når den kommer. Hadde dere blitt sure om dere var ham?

Anonymous poster hash: de586...cdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over her...ser det koster 499 på Origin, da kan jeg ikke fortelle ham at det ble billigere der heller....blah, drit.

Anonymous poster hash: de586...cdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...