Skyblue Skrevet 8. september 2014 #781 Del Skrevet 8. september 2014 Ja, for min del kunne de bare ha vært nakne, men siden barn spiller det så blir det jo sladd Og hvis det hadde vært nakenhet så måtte det vel vært 18 årsgrense, så da kjører de vel et sånt opplegg. Det finnes vel en sånn kode for å fjerne sensuren? Syns å huske at det var en sånn kode på sims 2.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. september 2014 #782 Del Skrevet 8. september 2014 Jepp, simmen gjør det helt av seg selv så det henger nok sammen med personligheten. Jeg tror det henger sammen med hvilke personlighetstrekk du gir dem Okei Jeg digger at tenåringer endelig kan "rote" i senga, er litt mer virkelighetstro da Også at foreldrene kan ha "årnings-praten" med de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 8. september 2014 #783 Del Skrevet 8. september 2014 I de tidligere spillene har det ikke vært noe problem å fjerne sensureringen med cheats og mods, regner med det ikke tar lenge før det kommer en metode på sims 4 heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #784 Del Skrevet 8. september 2014 Tror ikke at den er med i Sims 4. http://www.ign.com/wikis/the-sims-4/Cheat_Codes Dersom du finner ut at du må endre alderen til en Sim, f.eks. når du oppdager at kjæresten til din Sim er "voksen" og bare et par dager fra å bli "gammel", bør du bruke "testingcheats true" og "Modify in CAS". Den siste dukker opp dersom du holder inne shift og klikker på en Sim. Da åpnes umiddelbart "Create a Sim" for hele husstanden og du står fritt til å endre på samtlige Sims, ved siden av å justere alderen, kan du også endre navnene deres, stemmen deres og fikse på utseende. Skulle ønske det var flere alderskategorier på voksne. De hopper fra ung voksen til gammel. Skulle vært ung voksen, middelaldrende, så gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 8. september 2014 #785 Del Skrevet 8. september 2014 Det er jo ung voksen, så voksen og så gammel. Skulle ønske det var større forskjell på ung voksen og voksen bare. Hahaha, de dyrehattene som fulgte med i digital deluxe kan påvirke humøret til simmene tenåringen min ble trist fordi hun hadde på seg pandahatten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 8. september 2014 #786 Del Skrevet 8. september 2014 Det er jo ung voksen, så voksen og så gammel. Skulle ønske det var større forskjell på ung voksen og voksen bare. Hahaha, de dyrehattene som fulgte med i digital deluxe kan påvirke humøret til simmene tenåringen min ble trist fordi hun hadde på seg pandahatten! kult! har ikke prøvd de hattene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #787 Del Skrevet 8. september 2014 Det er jo ung voksen, så voksen og så gammel. Skulle ønske det var større forskjell på ung voksen og voksen bare. Hahaha, de dyrehattene som fulgte med i digital deluxe kan påvirke humøret til simmene tenåringen min ble trist fordi hun hadde på seg pandahatten! Ja stemmer det ja. jeg roter litt. Skulle vært ung voksen, voksen og middelaldrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 8. september 2014 #788 Del Skrevet 8. september 2014 Nå tester jeg hvordan det er hvis man gjør en dame utenfor husstanden gravid hun er gravid nå, så får se om jeg får beskjed om at barnet er født eller ikke snart. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 8. september 2014 #789 Del Skrevet 8. september 2014 Er det noen som vet hvordan man slanker simmene? Mine har blitt digre, og blir ikke mindre enda de trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. september 2014 #790 Del Skrevet 8. september 2014 Er det noen som vet hvordan man slanker simmene? Mine har blitt digre, og blir ikke mindre enda de trener Du må nok jogge minst 5 ganger eller mer for å se noen resultater akkurat som i det virkelige liv når jeg tenker meg om.. Jeg måtte få simmen min til å jogge to ganger hver dag fem-seks ganger før hun ble slankere igjen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #791 Del Skrevet 8. september 2014 Du må nok jogge minst 5 ganger eller mer for å se noen resultater akkurat som i det virkelige liv når jeg tenker meg om.. Jeg måtte få simmen min til å jogge to ganger hver dag fem-seks ganger før hun ble slankere igjen Åja, takk! Søren heller, får vel skvise inn et par joggeturer innimellom Anonymous poster hash: 1c57a...06f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 8. september 2014 #792 Del Skrevet 8. september 2014 ^ Wops, AB var på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. september 2014 #793 Del Skrevet 8. september 2014 Å få baby var skikkelig lame. Jeg kunne ikke flytte babien og jeg kunne jo bare få den til å bli barn med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 8. september 2014 #794 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) For å være helt ærlig frister det ikke særlig å spille det når jeg ser hvor mye de har fjernet i forhold til forrige spill... Tror nok jeg venter til prisen går ned før jeg kjøper det, virker som om det ikke er verdt det per nå. Eller...? Hva sier dere? Endret 8. september 2014 av BabyBlue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 8. september 2014 #795 Del Skrevet 8. september 2014 Å få baby var skikkelig lame. Jeg kunne ikke flytte babien og jeg kunne jo bare få den til å bli barn med en gang. Du kan jo flytte på babysenga i kjøpemodus. Men hvis det var å ha selve babyen unna senga og gå rundt med den du mente, så ja.. akkurat som sims 1. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 8. september 2014 #796 Del Skrevet 8. september 2014 For å være helt ærlig frister det ikke særlig å spille det når jeg ser hvor mye de har fjernet i forhold til forrige spill... Tror nok jeg venter til prisen går ned før jeg kjøper det, virker som om det ikke er verdt det per nå. Eller...? Hva sier dere? De har fjernet en del, men de har også lagt til mye! Og spillet koster 290 på nett, det er ikke så mye i forhold til prisen på Origin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 8. september 2014 #797 Del Skrevet 8. september 2014 De har fjernet en del, men de har også lagt til mye! Og spillet koster 290 på nett, det er ikke så mye i forhold til prisen på Origin Det visste jeg faktisk ikke, da er det en annen sak... tror kanskje det blir kjøpt allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. september 2014 #798 Del Skrevet 8. september 2014 Ja, for min del kunne de bare ha vært nakne, men siden barn spiller det så blir det jo sladd Og hvis det hadde vært nakenhet så måtte det vel vært 18 årsgrense, så da kjører de vel et sånt opplegg. Simmene er jo bare tegneseriefigurer uten brystvorter og kjønnsorganer (dersom de ikke har gjort dem mer detaljert i TS4 da), så jeg synes det er litt morsomt at barn og eventuelt andre følsomme individer må skånes for noe så ufarlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelseskladden Skrevet 8. september 2014 #799 Del Skrevet 8. september 2014 Siden åpen verden er borte så finnes det vel ikke ting man kan samle på lenger? Slik som insekter, fisk, edelstener, meteoritter osv..? Det var virkelig noe av det jeg likte best med sims 3. Å strebe etter å få perfekte samlinger! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 8. september 2014 #800 Del Skrevet 8. september 2014 Siden åpen verden er borte så finnes det vel ikke ting man kan samle på lenger? Slik som insekter, fisk, edelstener, meteoritter osv..? Det var virkelig noe av det jeg likte best med sims 3. Å strebe etter å få perfekte samlinger! Man kan samle på frosker, fisker og edelstener. Når man graver etter edelestener, så kan man finne fossiler, skattekart og kapsler i tillegg. Kapslene inneholder trofeer som man også kan samle på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå