sweg Skrevet 7. september 2014 #761 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan laster man ned custom content til sims 4 egentlig? Nå har vi ikke en sånn launcher som i sims 3 lenger som gjør det for oss, så jeg lurer på om jeg må gjøre det på sims 2-måten? Med Winrar og hele pakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #762 Del Skrevet 7. september 2014 Haha, jeg må si jeg elsker the sims 4. Har spilt masse nå, og har fått tre barn allerede med ekteparet jeg startet med. Tenåringer er definitivt det som har fått meg til å le/smile/more meg over mest! Tenåringen min fikk seg dame, også hadde de seg i senga til foreldrene hans TRE ganger! Jeg tror jeg dør, hahaha. Ladeskjermene er utrolig irriterende. Tenkte ikke mye over det i starten, men akk - de ladeskjermene... Den kunne de spart seg for. Men jeg vil nok heller ha ladeskjermer enn åpen verden, mest pga de stedene jeg reiser til, er så folksomme! Det er alltid masse simmer når jeg tar min sim dit, og da er det litt verdt det med ladeskjerm Anonymous poster hash: ed950...4e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 7. september 2014 #763 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) WHAT? KAN TENÅRINGER HA ÅRNINGS?! ENDELIG! Og jo, jeg holdte på å dø av latter når simmen min ble "ukomfortabel" eller hva det kalles fordi hun hadde dårlig årnings! Endret 7. september 2014 av sweg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 7. september 2014 #764 Del Skrevet 7. september 2014 Noen som har prøvd Set Age på noen av simmene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #765 Del Skrevet 7. september 2014 Håper første tilleggspakken er generasjoner eller noe lignende. Vil ha tilbake familietre og småbarn. Egentlig ønsker jeg meg enda flere alderstrinn på barna, en mellom småbarn-barn, og en mellom barn-tenåring :D Anonymous poster hash: 7f9f6...e36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #766 Del Skrevet 7. september 2014 Simmen min tok seg like gjerne en lur i badekaret etter en slitsom dag på jobb Når det gjelder utvidelser gleder jeg meg veldig til årstider og kjæledyr... Men først tror jeg at jeg hadde satt størst pris på flere jobber. Karrierer ala Sims 3 Drømmejobben og flere "vanlige" jobber (lærer, politiker, lege osv) hadde vært gøy, rett og slett for å gi mer variasjon og gjøre det lettere å lage unike simmer Får man fortsatt ikke se de nakne? åååh det er jo 2014 liksom.. Anonymous poster hash: 77d88...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. september 2014 #767 Del Skrevet 8. september 2014 Så genialt! http://arcadesushi.com/pirating-the-sims-4-gives-you-one-big-pixel-party/ Jeg måtte le litt da jeg oppdaget at simmen min er veldig ivrig på å dele maten sin med vennene på nett. Selv det å spise kjeks må deles! Sikkert dumt spm, men åssen får du til det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve81 Skrevet 8. september 2014 #768 Del Skrevet 8. september 2014 Sikkert dumt spm, men åssen får du til det? Jeg tror det henger sammen med hvilke personlighetstrekk du gir dem. Jeg har for eksempel en sim som er "gal" og når han er alene begynner han å snakke med seg selv. Det fine med det, er at han aldri er ensom. Jeg er usikker på om dette er noe jeg som spiller kan velge at han skal gjøre, men han gjør det ofte helt av seg selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #769 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg tror det henger sammen med hvilke personlighetstrekk du gir dem. Jeg har for eksempel en sim som er "gal" og når han er alene begynner han å snakke med seg selv. Det fine med det, er at han aldri er ensom. Jeg er usikker på om dette er noe jeg som spiller kan velge at han skal gjøre, men han gjør det ofte helt av seg selv.hehe. Så søtt Men seriøst noen som vet om det går an å spille sims om man har linux? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 8. september 2014 #770 Del Skrevet 8. september 2014 Ja, det er vel noe simmen gjør av seg selv. Ser at noen av mine driver og deler bilder av maten sin også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2014 #771 Del Skrevet 8. september 2014 hehe. Så søtt Men seriøst noen som vet om det går an å spille sims om man har linux? Det er jo bare til windows, altså verken mac eller Linux, og så vidt jeg vet har det aldri vært tilgjengjelig til Linux! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 8. september 2014 #772 Del Skrevet 8. september 2014 Får man fortsatt ikke se de nakne? åååh det er jo 2014 liksom.. Anonymous poster hash: 77d88...c15 Det er jo tross alt ganske små barn som spiller sims, så tror de tenker litt på det. Ikke er det spesielt viktig for spillopplevelsen om man får se eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve81 Skrevet 8. september 2014 #773 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som har prøvd Set Age på noen av simmene? Tror ikke at den er med i Sims 4. http://www.ign.com/wikis/the-sims-4/Cheat_Codes Dersom du finner ut at du må endre alderen til en Sim, f.eks. når du oppdager at kjæresten til din Sim er "voksen" og bare et par dager fra å bli "gammel", bør du bruke "testingcheats true" og "Modify in CAS". Den siste dukker opp dersom du holder inne shift og klikker på en Sim. Da åpnes umiddelbart "Create a Sim" for hele husstanden og du står fritt til å endre på samtlige Sims, ved siden av å justere alderen, kan du også endre navnene deres, stemmen deres og fikse på utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #774 Del Skrevet 8. september 2014 Det er jo bare til windows, altså verken mac eller Linux, og så vidt jeg vet har det aldri vært tilgjengjelig til Linux!ååå så dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. september 2014 #775 Del Skrevet 8. september 2014 Sikkert dumt spm, men åssen får du til det? Ja, det er vel noe simmen gjør av seg selv. Ser at noen av mine driver og deler bilder av maten sin også Jepp, simmen gjør det helt av seg selv så det henger nok sammen med personligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. september 2014 #776 Del Skrevet 8. september 2014 Det er jo tross alt ganske små barn som spiller sims, så tror de tenker litt på det. Ikke er det spesielt viktig for spillopplevelsen om man får se eller ikke Ja for tenk om de små barna ser de kjønnsløse barbie-kroppene deres uten brystvorter og kjønnsorganer? Men joda, det er nok ikke særlig stort savn for noen at man ikke får se simmene nakne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #777 Del Skrevet 8. september 2014 Ja for tenk om de små barna ser de kjønnsløse barbie-kroppene deres uten brystvorter og kjønnsorganer? Men joda, det er nok ikke særlig stort savn for noen at man ikke får se simmene nakne.tydelig at det er et amerikansk spill. Ble litt overrasket over at tenåringer kan ha seg i 4. Det gikk ikke før. Ååh vil spillee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. september 2014 #778 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg hadde en bug i Sims 3 der simmen min fant ut at hun skulle dra naken på jobb og da var sensuren borte. Hun var ikke mye sjenert nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 8. september 2014 #779 Del Skrevet 8. september 2014 Hva synes dere om utvalget av møbler? Synes mye er borte jeg.. Men de har jo lagt til utrolig mange funksjoner også. Spilte en del timer i går og skal vel spille litt i dag også. Synes alt har blitt litt lettere å holde styr på, det er kjekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 8. september 2014 #780 Del Skrevet 8. september 2014 Ja for tenk om de små barna ser de kjønnsløse barbie-kroppene deres uten brystvorter og kjønnsorganer? Men joda, det er nok ikke særlig stort savn for noen at man ikke får se simmene nakne. Ja, for min del kunne de bare ha vært nakne, men siden barn spiller det så blir det jo sladd Og hvis det hadde vært nakenhet så måtte det vel vært 18 årsgrense, så da kjører de vel et sånt opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå