Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Ting som ikke er like greit, men ok.

- Veldig høye regninger. Har fått to og begge var over 17.000 simoloner, selvom simmene mine lever nokså sparsommelig.

Har du mye i familiens innholdsliste? For det blir også tatt med i regningene :) Så om du for eksempel har fire skulpturer til 8000 simoleoner per stykk, så får du en gigantisk regning.

Endret av bippo
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mye i familiens innholdsliste? For det blir også tatt med i regningene :) Så om du for eksempel har fire skulpturer til 8000 simoleoner per stykk, så får du en gigantisk regning.

Jeg har en del dyre ting i innholdslista. Mulig det er grunnen. :) Takk for innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har problemer med grafikken? Og/eller at spillet krasjer?

So far, nothing hos meg. Veldig, veldig fornøyd!

Nå føler jeg meg litt dum, men hvordan tar en bilder og hvor finner en det på PCen?

Du er ikke dum. Finner ikke ut av det jeg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg litt dum, men hvordan tar en bilder og hvor finner en det på PCen?

Samme som på Sims 3! :) Trykk "C", bildet havner i mappen "Screenshots", som ligger i Electronic Arts-mappen.

Endret av Bmcs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enhjørning

Da har jeg spilt i et par timer! Er så fornøyd, men jeg har ikke rukket noe gameplay enda. Brukte så utrolig lang tid i både CAS og med å bygge hus, får fortsette imorgen. Ble merkelig sliten av å spille det, kanskje fordi det er så uvant :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte noen timer igår kveld og liker spillet godt, men er ikke kjempeimponert heller. Også er det uvant. Får se idag om jeg får satt meg litt mer inn i det :)

Verdenen er veldig liten i forhold til ts3, men det plager meg ikke så veldig, og lasteskjermene er ok. De tar ikke lang tid :) har opplevd noen få bugs, men ingen som ødelegger spillopplevelsen for meg :)

Skal spille videre straks og utforske mer :) gjorde ikke så mye mer en å jobbe, dra litt rundt i byen og holde et par fester igår. Spiller som meg og min kjære :) tenker at vi skal få barn etterhvert,men vil ha litt større hus først og jeg skal ikke bruke cheats,så må tjene mer penger.

Går mye treigere å bli rik på å jobbe nå :P og mye treigere å bygge opp forhold sånn at man får venner synes jeg.

Skal lete etter noen alternativ måte å tjene penger på om det fins.

Og hushjelpen i ts4 suger! Just sayin :P

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hushjelpen i ts4 suger! Just sayin :P

Hehe, ja, men hjelper å sette ut en søppelbøtte både på kjøkkenet og ut i hagen, ellers så gjør hun så å si ingenting.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner heller ikke ut hvordan man flytter ut feks 2 simmer fra en familie på 4, har to søstre som nå har funnet seg vær sin ektemann og begge er gravide. Hadde vært greit om de ble 2 familier og ikke en da den ene mannen stadig småflørter med feil søster, mye sjalusidrama og begynner å bli litt trangt om plassen :P

Gikk kun ann å flytte hele familien, merkelig.

Forøvrig liker jeg at det lyser grønt på de husene man har spilt, da har man litt oversikt :)

Jeg får og bare fucka babyer så må gjøre dem til barn med en gang. Har kun fødd på sykehus da, tenkte å prøve å føde hjemme på neste for å se om det fortsatt blir sånne babyer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner heller ikke ut hvordan man flytter ut feks 2 simmer fra en familie på 4, har to søstre som nå har funnet seg vær sin ektemann og begge er gravide. Hadde vært greit om de ble 2 familier og ikke en da den ene mannen stadig småflørter med feil søster, mye sjalusidrama og begynner å bli litt trangt om plassen :P

Gikk kun ann å flytte hele familien, merkelig.

Forøvrig liker jeg at det lyser grønt på de husene man har spilt, da har man litt oversikt :)

Jeg får og bare fucka babyer så må gjøre dem til barn med en gang. Har kun fødd på sykehus da, tenkte å prøve å føde hjemme på neste for å se om det fortsatt blir sånne babyer :P

For å flytte ut kun enkelte simmer må du gå ut av familien, og administrere verdener eller hva det heter, for så å trykke helt oppe i høyre hjørne, der står det administrer familier hvis jeg husker rett. Inne der velger du familien, og trykker på den runde knappen som viser to piler som går i motsatt retninger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde Mac!! Vil spille Siiiiims :P

Anonymous poster hash: 3bcf7...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en hjemmefødsel-horrorbaby :P

En ting jeg lurer på, hvordan roterer jeg møbler?? De aller fleste roterer jo av seg selv hvis jeg setter de inntl ting, men ikke seng og sofa. (Dumt spørsmål, men finner det ikke ut!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg lurer på, hvordan roterer jeg møbler?? De aller fleste roterer jo av seg selv hvis jeg setter de inntl ting, men ikke seng og sofa. (Dumt spørsmål, men finner det ikke ut!) :D

Punktum tasten tror jeg det var hos meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punktum og komma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punktum og komma, ja, hold inne ALT-knappen om du vil være superpresis på plasseringen. Den funksjonen har jeg lengtet etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh. Fikk brått lyst til å blåse av noen kroner på sims allikevel men jeg har mac. Argh. Ikke får jeg innstallert windows på macen heller. dustemac. Har fri i 2 uker. Herreguuud.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig for oss med mac....

Litt OT, men jeg har et drømmespill i tankene. Dere vet vel alle av GTA, og hvor detaljert og hvor mange muligheter det er. Du kan hoppe i fallskjerm, dra å spille golf + + +, altså mange aktiviteter. Stooor kart, god grafikk osv. Jeg synes det nesten bare er gøy å ta en bil, kjøre rundt bare for å se. Det hadde vært fantastisk med et lignende sims spill for konsoll. Ps4 og Xbox1 skal vel greie å kjøre et slikt spill uten problemer. Ååå, hvor gøy det hadde vært! Du kunne dra på visninger, kjøpe hus, leiligheter å hytter. Dra til frisør, supermarked og shopping + ++ ..

Kan dette være realiserbart?

Anonymous poster hash: 33564...310
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig for oss med mac.... Litt OT, men jeg har et drømmespill i tankene. Dere vet vel alle av GTA, og hvor detaljert og hvor mange muligheter det er. Du kan hoppe i fallskjerm, dra å spille golf + + +, altså mange aktiviteter. Stooor kart, god grafikk osv. Jeg synes det nesten bare er gøy å ta en bil, kjøre rundt bare for å se. Det hadde vært fantastisk med et lignende sims spill for konsoll. Ps4 og Xbox1 skal vel greie å kjøre et slikt spill uten problemer. Ååå, hvor gøy det hadde vært! Du kunne dra på visninger, kjøpe hus, leiligheter å hytter. Dra til frisør, supermarked og shopping + ++ .. Kan dette være realiserbart? Anonymous poster hash: 33564...310

Det hadde vært kjempe kjekt :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...