Kittykat Skrevet 7. september 2014 #741 Del Skrevet 7. september 2014 hva tror/håper dere den første utvidelsespakken vil bli? Jeg håper på at det blir årstider. Da får jeg mer følelse av at tiden går på spillet. Litt kjipt at tiden liksom står stille nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #742 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan spiller jeg offline? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 7. september 2014 #743 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan spiller jeg offline? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Kobler deg fra Origin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 7. september 2014 #744 Del Skrevet 7. september 2014 Håper også på en årstider utvidelse men de pleier å kome ganske sent de pakkene med årstider. Vil ha den tidlig denne gangen og årstider burde egentlig vært med i grunnspillet. De kan jo legge til svømmebasseng i årstidspakken sånn at man kan ha bassengfest om sommeren 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fyreheart Skrevet 7. september 2014 #745 Del Skrevet 7. september 2014 Simmen min tok seg like gjerne en lur i badekaret etter en slitsom dag på jobb Når det gjelder utvidelser gleder jeg meg veldig til årstider og kjæledyr... Men først tror jeg at jeg hadde satt størst pris på flere jobber. Karrierer ala Sims 3 Drømmejobben og flere "vanlige" jobber (lærer, politiker, lege osv) hadde vært gøy, rett og slett for å gi mer variasjon og gjøre det lettere å lage unike simmer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 7. september 2014 Forfatter #746 Del Skrevet 7. september 2014 Sims 4 content 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #747 Del Skrevet 7. september 2014 SÅÅÅÅÅ FRUSTRERT!! :-( Har spilt i maaaange timer i dag, lagret spillet jevnlig (JA jeg er 1000% sikker på at jeg lagret det fordi jeg trykket "lagre" jevnlig fordi jeg var redd det skulle krasje). Og nå er ALT jeg har gjort vekke! 7 timer borte! ARRRG Anonymous poster hash: eabd7...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 7. september 2014 #748 Del Skrevet 7. september 2014 Ja, ringte banken, det hadde blitt trukket 6 kr og 30 øre i fra orgin, hun i banken gjettet på at det var en slags donasjon. Anonymous poster hash: 61a30...b2d Du har kanskje betalt med PayPal? For i PayPal er det mulig å hake av for å donere bort en dollar (ca 6 kr) når man betaler for ting - og har ikke noe med Origin å gjøre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #749 Del Skrevet 7. september 2014 Betalte rett ifra visaen.Anonymous poster hash: 61a30...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 7. september 2014 #750 Del Skrevet 7. september 2014 Mystisk... Men du har vel fått en ordrebekreftelse på epost? Der skal summen stå spesifisert, og nøyaktig hva du er trekt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. september 2014 #751 Del Skrevet 7. september 2014 SÅÅÅÅÅ FRUSTRERT!! :-( Har spilt i maaaange timer i dag, lagret spillet jevnlig (JA jeg er 1000% sikker på at jeg lagret det fordi jeg trykket "lagre" jevnlig fordi jeg var redd det skulle krasje). Og nå er ALT jeg har gjort vekke! 7 timer borte! ARRRG Anonymous poster hash: eabd7...6b8 Samme skjedde med meg her om dagen. Hadde ikke spilt i 7 timer heldigvis. Men simmen min hadde fått seg dame og hun var gravid. Måtte få de til å bli kjent helt på nytt.. Irriterende! Men fant ut at jeg heller skal trykke på lagre som. Da ble det lagret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 7. september 2014 #752 Del Skrevet 7. september 2014 Postet i Laste ned/kjøpe Sims 4 tråden men poster det her også, kinguin har spillet for 290 kr Nedlaster i Origin nå, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. september 2014 #753 Del Skrevet 7. september 2014 Endelig kan jeg spille The Sims 4! Sitter her og laster opp spillet nå. Kjøpte Premium edition. Litt dyrt, men sjelden jeg kjøper spill, så vel. Gleder meg! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #754 Del Skrevet 7. september 2014 Postet i Laste ned/kjøpe Sims 4 tråden men poster det her også, kinguin har spillet for 290 kr Nedlaster i Origin nå, gleder meg! Hvordan fungerer dette egentlig? Du laster ned i origin, men kjøper der? Anonymous poster hash: 5fb06...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 7. september 2014 #755 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan fungerer dette egentlig? Du laster ned i origin, men kjøper der? Anonymous poster hash: 5fb06...a1f Jeg kjøpte spillet på DVD fra cdon.com men måtte likevel bruke Origin for å installere spillet. Det må registreres i Origin for å "godkjennes" og fordi man senere kan laste ned fra Origin dersom man mister DVD'n eller evt glemmer hvor man lastet ned spillet. Regner med det samme gjelder om man kjøper andre steder, at man uansett må innom Origin når man installerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 7. september 2014 #756 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Hvordan fungerer dette egentlig? Du laster ned i origin, men kjøper der? Anonymous poster hash: 5fb06...a1f Ja, du kjøper på nettsiden med paypal, og etter et par min. får du kode og bekreftelse på mail som ser sånn ut: Så løser du inn koden på Origin og laster ned på vanlig måte Endret 7. september 2014 av Claptrap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 7. september 2014 #757 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg kjøpte spillet på DVD fra cdon.com men måtte likevel bruke Origin for å installere spillet. Det må registreres i Origin for å "godkjennes" og fordi man senere kan laste ned fra Origin dersom man mister DVD'n eller evt glemmer hvor man lastet ned spillet. Regner med det samme gjelder om man kjøper andre steder, at man uansett må innom Origin når man installerer. Stemmer det. Spillet er fra EA, og EA bruker Origin som nedlastingsprogram. Så uansett hvor du kjøper koden så må du bruke Origin for å nedlaste og starte spillet Det er egentlig det samme hvor du kjøper koden fra, så lenge nettstedet eller butikken gir deg en ekte nøkkel. Origin selv har som oftest overprisede spill for å melke brukerene, så det er like greit å kjøpe fra en annen billigere butikk om man er komfortabel med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 7. september 2014 #758 Del Skrevet 7. september 2014 Det er sant det, men spille er faktisk ikke så ille likevel. Det er faktisk veldig bra! Sant at jeg savner en del ting, men jeg storkoser meg likevel. det er bare det at jeg tror verden hører mer på profesjonelle kritikere som IGN og Gamespot istedet for kunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 7. september 2014 #759 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg får det i posten om noen dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. september 2014 #760 Del Skrevet 7. september 2014 Har jeg misforstått noe eller sier alle at tiden står stille på the sims 4? Hva mener dere med det? Her er det akkurat som the sims 3. Tiden går videre for alle simmer i den byen jeg spiller med, selv om jeg ikke spiller med alle. Trodde de hadde stoppet dette i sims 4 men tydeligvis ikke. Fornøyd med det Håper neste pakke er dyr eller årstider. Kanskje noe m ambisjoner/jobbting. Savner de hovedjobbene. Politi og lege hadde vært kult! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå