Fiolinisten Skrevet 7. september 2014 #721 Del Skrevet 7. september 2014 Simmene mine blir tykkere og tykkere! I starten er de tynn, og for hver dag som går legger de litt og litt på seg. Så når de er ung voksen er de tynn, og når de snart skal bli eldre er de kjempetjukk. Skjer dette med noen andre? Sykt irriterende.. Anonymous poster hash: 6cf21...3ce Det skjer med alle som ikke passer på kostholdet til simmene. En er nødt til å trene dem for at de skal holde seg tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 7. september 2014 #722 Del Skrevet 7. september 2014 Simmene mine blir tykkere og tykkere! I starten er de tynn, og for hver dag som går legger de litt og litt på seg. Så når de er ung voksen er de tynn, og når de snart skal bli eldre er de kjempetjukk. Skjer dette med noen andre? Sykt irriterende..Anonymous poster hash: 6cf21...3ce du må få de til å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #723 Del Skrevet 7. september 2014 Det skjer med alle som ikke passer på kostholdet til simmene. En er nødt til å trene dem for at de skal holde seg tynne. Hmm.. Okei, men må de bruke tredemøllen for å bli tynnere? For når jeg brukte de andre apperatene ble de bare større og mer muskuløs, og med tredemøllen merket jeg ingen forskjell, men kanskje jeg ikke gjorde det lenge nok. Skal prøve det ut Anonymous poster hash: 6cf21...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #724 Del Skrevet 7. september 2014 Har ikke ord for hvor skuffet jeg er. Hvor er åpent nabolag? Hvor er familietreet? Hvorfor kan jeg ikke zoome og rotere like enkelt som i 2 og 3 når jeg ikke bruker datamus? Hvorfor blir musikken påvirket av hvor fort tiden går? Høres jo bare helt dust ut når musikken kun blir til "spolelyd" når simmene er på jobb... Jeg gir faen i om simmen min føler seg "selvsikker" eller "flørtete". Jeg vil ha åpent nabolag og at man fikk venner på jobben osv. Takk Gud for at jeg kun betalte 250 kr for denne dritten!Veldig enig med deg! Hele poenget med spillet for min del har alltid vært å bygge generasjoner, familier og historiske bygg - lage historier. De gode tingene er fjernet Anonymous poster hash: 14c19...f24 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. september 2014 #725 Del Skrevet 7. september 2014 Skjønner ikke hvorfor jeg leser her, får så lyst til å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 7. september 2014 #726 Del Skrevet 7. september 2014 Noen som vet om kode til 4 hvor man får alle målerne til å bli grønne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 7. september 2014 #727 Del Skrevet 7. september 2014 Hvis man har baby og babyen blir alene hjemme så blir den automatisk sendt til barnehage og kommer med en gang tilbake når noen kommer hjem. Kjedelig løsning,men men... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 7. september 2014 #728 Del Skrevet 7. september 2014 Hvis man har baby og babyen blir alene hjemme så blir den automatisk sendt til barnehage og kommer med en gang tilbake når noen kommer hjem. Kjedelig løsning,men men... Skjer det samme om en bare reiser bort også (Ikke jobb.)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 7. september 2014 #729 Del Skrevet 7. september 2014 Skjer det samme om en bare reiser bort også (Ikke jobb.)? Yup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 7. september 2014 #730 Del Skrevet 7. september 2014 Simmene mine blir tykkere og tykkere! I starten er de tynn, og for hver dag som går legger de litt og litt på seg. Så når de er ung voksen er de tynn, og når de snart skal bli eldre er de kjempetjukk. Skjer dette med noen andre? Sykt irriterende.. Anonymous poster hash: 6cf21...3ce Du får samle opp sånne livspoeng (husker ikke hva de heter i TS4) og kjøpe deg en eliksir som gjør deg tynnere. Det har kanskje ikke så langvarig virkning men simmen blir i hvert fall midlertidig tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 7. september 2014 Forfatter #731 Del Skrevet 7. september 2014 Er det bare meg eller er det umulig å få seg en mann i sims 4? Ender enten med at simmen min blir veldig flau og/eller avvist av en eller annen grunn. Jeg sliter med akkurat det samme Gikk nettopp hele stadiet som ung voksen. Fikk til EN kjæreste, som bare ble i dårlig humør av å være i et forhold med a, så han slo til slutt opp med simmen min. Glad vi slipper humørelementet der hun går å depper alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 7. september 2014 Forfatter #732 Del Skrevet 7. september 2014 Spørsmål fra en ganske uteknisk person: jeg har bare en bærbar pc men har bestillt Sims 4. Har jeg en sjanse? Om den taklet sims 3 bør den takle sims 4. Min data er mye raskere på sims 4 iallefall en 3eren.Anonymous poster hash: eabd7...6b8 På min pc går 4-ern faktisk bedre enn 3-ern. Med TS3 hang det seg veldig ofte, og måtte kjøre på lav grafikkytelse for å få det til å gå nogenlunde greit. Eneste problemet jeg har hatt med TS4 så langt er at den er litt treg med lasteskjermene noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentem86 Skrevet 7. september 2014 #733 Del Skrevet 7. september 2014 Er det noen som vet om man kan gjøre noe for å "bestemme" hvilket kjønn man får når man skal ha baby? Alle simmene mine får kun gutter, har lyst at det skal være litt jenter i nabolaget også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #734 Del Skrevet 7. september 2014 Nå er det straks ferdig nedlastet Noen som har noen morsomme tips og triks? Hvilke koder fungerer fortsatt/fungerer ikke? Anonymous poster hash: af43e...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 7. september 2014 #735 Del Skrevet 7. september 2014 hva tror/håper dere den første utvidelsespakken vil bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 7. september 2014 #736 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg får fortsatt monsterbabyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 7. september 2014 #737 Del Skrevet 7. september 2014 Toddlers and pools? neida, lurer veldig på det selv, håper det blir dyr eller noe jobb greier :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #738 Del Skrevet 7. september 2014 Visste dere at det blir donert bort 6 kr? eller rundt noe sånt når man kjøper spill ifra the orgin? Fant ut det nå fordi jeg skulle kjøpe the sims spillet og fikk ikke igjennom betaling, så jeg ringte banken, hadde litt over 500 kr på kontoen, 6 kr ble trukket til donasjon og da hadde jeg ikke nok til å kjøpe spillet... Jippi. Anonymous poster hash: 61a30...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 7. september 2014 #739 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Visste dere at det blir donert bort 6 kr? eller rundt noe sånt når man kjøper spill ifra the orgin? Fant ut det nå fordi jeg skulle kjøpe the sims spillet og fikk ikke igjennom betaling, så jeg ringte banken, hadde litt over 500 kr på kontoen, 6 kr ble trukket til donasjon og da hadde jeg ikke nok til å kjøpe spillet... Jippi. Anonymous poster hash: 61a30...b2d Jeg har brukt Origin lenge og har aldri opplevd at de har tatt mer enn prisen de har oppgitt i nettbutikken, det står heller ikke noe om det i salgsbetingelsene. Edit: Sjekket nå min nettbank og der har de heller ikke tatt mer betalt enn prisen i nettbutikken. Sikker på at du hadde nok på konto? Endret 7. september 2014 av Fiolinisten 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #740 Del Skrevet 7. september 2014 Ja, ringte banken, det hadde blitt trukket 6 kr og 30 øre i fra orgin, hun i banken gjettet på at det var en slags donasjon. Anonymous poster hash: 61a30...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå