Trygve81 Skrevet 7. september 2014 #701 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg opplever at det er mye vanskeligere å bli venner med fremmede enn det har vært i de tidligere spillene. Det er riktignok et par år siden jeg sist spilte et Sims-spill, men jeg har inntrykk av at karisma har mye mer å si nå, enn tilfelle var før. Jeg har også hatt en sim som giftet seg, bare for å oppdage at hans nye kone var "voksen" og ikke "ung voksen" som ham selv, og bare et par dager fra å bli "gammel". Da var jeg nødt til å bruke en juksekode, som tillater at du kan gå inn i "create a sim" (cas), og blant annet endre alderen til en sim. Jeg har ikke brukt andre juksekoder, men denne var helt nødvendig. Sett i forhold til hvor viktig alder egentlig er, burde det være mulig å spørre folk hvor gamle de er, akkurat som du også kan spørre om de er single. Første gang jeg spilte Sim 4 for et par dager siden, døde min sim i en brann, på kjøkkenet foran en brennende komfyr. Han ble ikke en dag gammel en gang. Han hadde nettopp flyttet inn og han hadde tydeligvis lyst på eggerøre... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 7. september 2014 #702 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Har lest at Sims 4 har fått sterkt hat og skapte stor kontrovers for mangelen på features fra det tredje spillet. EA! Endret 7. september 2014 av Haru 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 7. september 2014 #703 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Har lest at Sims 4 har fått sterkt hat og skapte stor kontrovers for mangelen på features fra det tredje spillet. EA!Det er sant det, men spille er faktisk ikke så ille likevel. Det er faktisk veldig bra! Sant at jeg savner en del ting, men jeg storkoser meg likevel. Endret 7. september 2014 av Shinigami 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl86 Skrevet 7. september 2014 #704 Del Skrevet 7. september 2014 Spørsmål fra en ganske uteknisk person: jeg har bare en bærbar pc men har bestillt Sims 4. Har jeg en sjanse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #705 Del Skrevet 7. september 2014 Spørsmål fra en ganske uteknisk person: jeg har bare en bærbar pc men har bestillt Sims 4. Har jeg en sjanse? Om den taklet sims 3 bør den takle sims 4. Min data er mye raskere på sims 4 iallefall en 3eren.Anonymous poster hash: eabd7...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl86 Skrevet 7. september 2014 #706 Del Skrevet 7. september 2014 Sims 3 gikk greit. Var redd Sims 4 krevde endel mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #707 Del Skrevet 7. september 2014 Hm nå har jeg spilt en stund... Veldig skuffet at jeg ikke kan lage min egen by med bare simmer jeg selv har skapt.. (sim 2). Har lyst å bygge hus og lage familier og ha full kontroll på alle så jeg kan skape hele historien... 4'ern er litt kjedelig sånn sett. Finner ikke helt ut hva jeg skal gjøre med dem heller, de er jo bare der.. Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemuren Skrevet 7. september 2014 #708 Del Skrevet 7. september 2014 Takk til de som svarte på rotere-spørsmålet mitt Jeg har bærbar PC som er par-tre år gamme, kostet ikke så altfor mye, så er neppe superbra, men jeg spiller på lavmedium kvalitet, og det funker veldig bra. Tenkte å prøve opp på medium, men har ikke fått gjort det enda Haha min sim fant seg også kone som ble gammel nesten med en gan hun flyttet inn. De er lesbisk par, og simen min var utro med en mann så de fikk jo baby. Nå lot jeg "gamla" ta de på fersken og gjør alt for å plage henne. Hun har også brent og er helt svart og støver når hun går, men hun vil jo aldri dø! Nå er hun bare slem og fæl med alle haha. Føler meg litt slem, men jeg vil bli kvtt henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. september 2014 #709 Del Skrevet 7. september 2014 Syns ikke det er så vanskelig å få venner etc der jeg. Ikke vanskeligere enn sims 3 ihvertfall. Heller ikke sett noen dø enda... venter på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 7. september 2014 #710 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har nettopp begynt å spille. Kjøpte det i går Likte simskaperen selv om det var vanskelig å få simmen til å ligne helt på meg Savner kanskje litt den åpne verdenen, men samtidig så hadde jeg mest sannsynlig ikke kunne spilt det hvis det hadde åpen verden. Maskinen min hadde problemer med å kjøre sims 3, så er egentlig litt glad at man ikke trenger noen voldsom pc for å kjøre det. Jeg irriterte meg også litt over kamera og at det ikke er så lett å styre det som før eller kanskje det bare er uvant enda. Ellers så går det kanskje litt tregt enda, men det er nok fordi simmene mine ikke har penger. Hadde egentlig tenkt å ikke jukse, men vurderer å ta en motherlode nå Uansett, så kommer det jo sikkert snart tilleggspakker og da får vel kanskje folk noe av det de savner i spillet. Det med tilleggspakker er jo noe EA har drevet med siden første sims, så det er jo noe alle vet. Så noen andre her nevne at de likte selv å kunne bestemme hvilke pakker de ville kjøpe etter hva de var interessert i og det liker jeg også. Syns det er helt ok at man utvider etter hvert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 7. september 2014 #711 Del Skrevet 7. september 2014 Veldig kjedelig for oss med mac.... Litt OT, men jeg har et drømmespill i tankene. Dere vet vel alle av GTA, og hvor detaljert og hvor mange muligheter det er. Du kan hoppe i fallskjerm, dra å spille golf + + +, altså mange aktiviteter. Stooor kart, god grafikk osv. Jeg synes det nesten bare er gøy å ta en bil, kjøre rundt bare for å se. Det hadde vært fantastisk med et lignende sims spill for konsoll. Ps4 og Xbox1 skal vel greie å kjøre et slikt spill uten problemer. Ååå, hvor gøy det hadde vært! Du kunne dra på visninger, kjøpe hus, leiligheter å hytter. Dra til frisør, supermarked og shopping + ++ .. Kan dette være realiserbart? Anonymous poster hash: 33564...310 jeg ser at de med mac ikke kan spille det. Kan de med linux spille det eller må man ha windows? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 7. september 2014 #712 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan får dere tak i barnevakt til babyer? Jeg har ikke turt å prøve å bare gå på jobb og se om spillet foreslår en løsning, eller om barnevernet bare kommer og henter ungen? Det blir et par timers overlapping. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 7. september 2014 #713 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan får dere tak i barnevakt til babyer? Jeg har ikke turt å prøve å bare gå på jobb og se om spillet foreslår en løsning, eller om barnevernet bare kommer og henter ungen? Det blir et par timers overlapping.i sims tre ringte man og bestilte barnevakt på telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #714 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan får dere tak i barnevakt til babyer? Jeg har ikke turt å prøve å bare gå på jobb og se om spillet foreslår en løsning, eller om barnevernet bare kommer og henter ungen? Det blir et par timers overlapping. Det lurer jeg på også. Anonymous poster hash: 3a751...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. september 2014 #715 Del Skrevet 7. september 2014 Har de ikke barnevakt der engang? Huskerifra 2ern der hadde man jo tilogmed hovmester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 7. september 2014 #716 Del Skrevet 7. september 2014 Prøv med telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 7. september 2014 #717 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan får dere tak i barnevakt til babyer? Jeg har ikke turt å prøve å bare gå på jobb og se om spillet foreslår en løsning, eller om barnevernet bare kommer og henter ungen? Det blir et par timers overlapping. Bare gå på jobb så kommer det opp en melding og at babyene er i barnehagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 7. september 2014 #718 Del Skrevet 7. september 2014 Sims 3 gikk greit. Var redd Sims 4 krevde endel mer. se om du kan kjøre den i din pc http://www.systemrequirementslab.com/cyri Jeg fant fort ut at jeg ikke kunne! men jeg er en patient gamer så jeg venter litt før jeg kjøper TS4 + eventuelle expansion packs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #719 Del Skrevet 7. september 2014 Simmene mine blir tykkere og tykkere! I starten er de tynn, og for hver dag som går legger de litt og litt på seg. Så når de er ung voksen er de tynn, og når de snart skal bli eldre er de kjempetjukk. Skjer dette med noen andre? Sykt irriterende.. Anonymous poster hash: 6cf21...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patronus Skrevet 7. september 2014 #720 Del Skrevet 7. september 2014 Er det en bug at man kan legge til mannen med ljåen i familien? Siden det ikke gikk ann ts3, da det påvirket døden i spillet. De har blitt romantiske sammen, men kan ikke ha årnings! Hadde så lyst på baby med han:( 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå