AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #661 Del Skrevet 6. september 2014 Hvordan lager jeg grunnmur? Får det ikke til. Står bare "hev grunnmur", ..???Anonymous poster hash: eabd7...6b8 Aaaahh.... Fikk det til :-pAnonymous poster hash: eabd7...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2014 #662 Del Skrevet 6. september 2014 Tror nok det vil komme til Mac også, uten sammenlikning forøvrig, så har jo GTA spillene, som har vært "eksklusive" for konsoll kommet til PC en eller annen gang. Jojo, men det ble jo skrevet før jul over her, kunne ikke komme på at de hade nevnt noe noe sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snippsnapp Skrevet 6. september 2014 #663 Del Skrevet 6. september 2014 Spillet mitt driver å kræsjer :-( Plutselig kommer det opp : the sims 4 stopped working. Close program. Flere med samme feil? Hva kan være grunnen? Skjer det samme hos meg Jeg passer på å lagre ofte, men plutselig kræsjer det mens jeg lagrer. Sykt kjedelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 6. september 2014 #664 Del Skrevet 6. september 2014 Simmen min skal føde snart :-D eller hun er i 3. Trimester. Så står det Føde ???? Noen som vet hvor lang tid det tar eller om det er forskjellig? :-) spent på om jeg får en monsterbaby eller normalbaby :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 6. september 2014 #665 Del Skrevet 6. september 2014 Og når får man regninger i posten egentlig? Har spilt snart 1 uke i simtid og ikke fått en eneste regning :-p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 6. september 2014 #666 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Fikk en normal baby :-D så mye søtere de er her enn i sims 3 :-D men hvordan vet man hva slags behov babyen har? Endret 6. september 2014 av Tyttebæra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 6. september 2014 #667 Del Skrevet 6. september 2014 Fikk en normal baby :-D så mye søtere de er her enn i sims 3 :-D men hvordan vet man hva slags behov babyen har? En kan ikke se hvilke behov babyen har, en må bare prøve seg litt fram for å finne ut hva de trenger. De sier fra om de trenger noe, for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 6. september 2014 #668 Del Skrevet 6. september 2014 En kan ikke se hvilke behov babyen har, en må bare prøve seg litt fram for å finne ut hva de trenger. De sier fra om de trenger noe, for å si det sånn. Hehe Okay :-) vokser de rett fra baby til barn ettersom toodler ikke er med lenger? Lang tid tar det før de vokser opp uten at man velger det selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #669 Del Skrevet 6. september 2014 Har lastet inn spillet.. Og skjønner ingenting.. Hvor på menyen får jeg startet et nytt spill??? Får bare opp et galleri og en invitasjon til ukesutfordring... Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 6. september 2014 #670 Del Skrevet 6. september 2014 Har lastet inn spillet.. Og skjønner ingenting.. Hvor på menyen får jeg startet et nytt spill??? Får bare opp et galleri og en invitasjon til ukesutfordring...Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Skal være en pil som betyr play nederst til høyre :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #671 Del Skrevet 6. september 2014 Skal være en pil som betyr play nederst til høyre :-) Der står det bare ukesutfordring?? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 6. september 2014 #672 Del Skrevet 6. september 2014 Der står det bare ukesutfordring?? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Høres ut som om halve skjermbildet ditt er på utsiden av skjermen. Ukesutfordringen hos meg er ca på midten av skjermen. Jeg ville prøvd å gå ut av spillet og endre på innstillingene for skjermoppløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 6. september 2014 #673 Del Skrevet 6. september 2014 Endelig kan man amme babyene sine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #674 Del Skrevet 6. september 2014 Høres ut som om halve skjermbildet ditt er på utsiden av skjermen. Ukesutfordringen hos meg er ca på midten av skjermen. Jeg ville prøvd å gå ut av spillet og endre på innstillingene for skjermoppløsning. Aha, ja det kan stemme... Hvordan får jeg stilt inn det? Vet hvor jeg finner det, men hvordan stiller jeg skjermen så jeg ser hele skjermbildet? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 6. september 2014 #675 Del Skrevet 6. september 2014 strømmen og vannet ble skrudd av hos meg var ikke forberedt på de store regningene 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 6. september 2014 #676 Del Skrevet 6. september 2014 Babyen min vokste automatisk opp til barn etter noen dager telte ikke dagene. Gjør det på barn nr to fikk en beskjed en gang at babyen må mates ellers kommer noen å tar fra meg babyen som på sims2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. september 2014 #677 Del Skrevet 6. september 2014 Nå er babyene endelig vanlige og ikke monsterbabyer! Så mye morsommere å spille nå Har også endelig funnet ut åssen jeg lager grunnmur.. hehe, tok sin tid Liker spillet mer og mer nå. Det som også er morsomt er at når to menn blir forelsket i hverandre, oppfører de seg skikkelig "homsete" haha! Love it 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 6. september 2014 #678 Del Skrevet 6. september 2014 arg eg blir gal! har endeleg klart å innstalere spillet men eg får verken lov til å bygge el kjøpe nye møbler å legge ut i eit rom! hva skjer? er det noe eg gjør galt? må eg trykke på noe spes for å kunne sette opp ein pokkers vegg? Du trykker på byggemodus (oppe i høyre hjørne) og så skal du kunne bygge hus og kjøpe møbler. Det har iallefall jeg fått til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. september 2014 #679 Del Skrevet 6. september 2014 Punktum og komma, ja, hold inne ALT-knappen om du vil være superpresis på plasseringen. Den funksjonen har jeg lengtet etter. Den var jo på 3 også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 6. september 2014 #680 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Fant ikke den knappen jeg :-( hvor på siden der da? Og hvordan ser den ut? Hoi, beklager sent svar! Her er et skjermbilde fra mitt spill som forklarer: den røde pila peker mot karrieresiden, og den røde ringen er hvor den "gå på jobb"-knappen dukker opp når det er på tide å dra dit. Hos meg dukker den handlingen opp av seg selv da, altså hun går på jobb automatisk. Hvis du ikke har skaffet deg jobb ennå, så gjør du det via telefonen (gul pil) Edit: Trykk på bildet for å forstørre det Endret 6. september 2014 av boblesaft 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå