Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Hvordan lager jeg grunnmur? Får det ikke til. Står bare "hev grunnmur", ..???Anonymous poster hash: eabd7...6b8

Aaaahh.... Fikk det til :-p

Anonymous poster hash: eabd7...6b8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det vil komme til Mac også, uten sammenlikning forøvrig, så har jo GTA spillene, som har vært "eksklusive" for konsoll kommet til PC en eller annen gang. :)

Jojo, men det ble jo skrevet før jul over her, kunne ikke komme på at de hade nevnt noe noe sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet mitt driver å kræsjer :-(

Plutselig kommer det opp : the sims 4 stopped working. Close program.

Flere med samme feil? Hva kan være grunnen?

Skjer det samme hos meg :( Jeg passer på å lagre ofte, men plutselig kræsjer det mens jeg lagrer. Sykt kjedelig!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmen min skal føde snart :-D eller hun er i 3. Trimester. Så står det Føde ????

Noen som vet hvor lang tid det tar eller om det er forskjellig? :-) spent på om jeg får en monsterbaby eller normalbaby :-)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en normal baby :-D så mye søtere de er her enn i sims 3 :-D men hvordan vet man hva slags behov babyen har?

Endret av Tyttebæra
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en normal baby :-D så mye søtere de er her enn i sims 3 :-D men hvordan vet man hva slags behov babyen har?

En kan ikke se hvilke behov babyen har, en må bare prøve seg litt fram for å finne ut hva de trenger. De sier fra om de trenger noe, for å si det sånn. :erter:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan ikke se hvilke behov babyen har, en må bare prøve seg litt fram for å finne ut hva de trenger. De sier fra om de trenger noe, for å si det sånn. :erter:

Hehe Okay :-) vokser de rett fra baby til barn ettersom toodler ikke er med lenger? Lang tid tar det før de vokser opp uten at man velger det selv?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet inn spillet.. Og skjønner ingenting.. :(

Hvor på menyen får jeg startet et nytt spill??? Får bare opp et galleri og en invitasjon til ukesutfordring...

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet inn spillet.. Og skjønner ingenting.. :(

Hvor på menyen får jeg startet et nytt spill??? Får bare opp et galleri og en invitasjon til ukesutfordring...

Skal være en pil som betyr play nederst til høyre :-)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være en pil som betyr play nederst til høyre :-)

Der står det bare ukesutfordring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der står det bare ukesutfordring??

Høres ut som om halve skjermbildet ditt er på utsiden av skjermen. Ukesutfordringen hos meg er ca på midten av skjermen. Jeg ville prøvd å gå ut av spillet og endre på innstillingene for skjermoppløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om halve skjermbildet ditt er på utsiden av skjermen. Ukesutfordringen hos meg er ca på midten av skjermen. Jeg ville prøvd å gå ut av spillet og endre på innstillingene for skjermoppløsning.

Aha, ja det kan stemme... Hvordan får jeg stilt inn det? Vet hvor jeg finner det, men hvordan stiller jeg skjermen så jeg ser hele skjermbildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen min vokste automatisk opp til barn etter noen dager :) telte ikke dagene. Gjør det på barn nr to :) fikk en beskjed en gang at babyen må mates ellers kommer noen å tar fra meg babyen som på sims2.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er babyene endelig vanlige og ikke monsterbabyer! Så mye morsommere å spille nå :) Har også endelig funnet ut åssen jeg lager grunnmur.. hehe, tok sin tid :P Liker spillet mer og mer nå. Det som også er morsomt er at når to menn blir forelsket i hverandre, oppfører de seg skikkelig "homsete" haha! Love it ;)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arg eg blir gal! har endeleg klart å innstalere spillet men eg får verken lov til å bygge el kjøpe nye møbler å legge ut i eit rom! hva skjer? er det noe eg gjør galt? må eg trykke på noe spes for å kunne sette opp ein pokkers vegg?

Du trykker på byggemodus (oppe i høyre hjørne) og så skal du kunne bygge hus og kjøpe møbler. Det har iallefall jeg fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punktum og komma, ja, hold inne ALT-knappen om du vil være superpresis på plasseringen. Den funksjonen har jeg lengtet etter.

Den var jo på 3 også? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke den knappen jeg :-( hvor på siden der da? Og hvordan ser den ut?

Hoi, beklager sent svar! Her er et skjermbilde fra mitt spill som forklarer: den røde pila peker mot karrieresiden, og den røde ringen er hvor den "gå på jobb"-knappen dukker opp når det er på tide å dra dit. Hos meg dukker den handlingen opp av seg selv da, altså hun går på jobb automatisk. Hvis du ikke har skaffet deg jobb ennå, så gjør du det via telefonen (gul pil) :smilorange:

Edit: Trykk på bildet for å forstørre det

59916.jpg

Endret av boblesaft
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...