Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

arg eg blir gal! har endeleg klart å innstalere spillet men eg får verken lov til å bygge el kjøpe nye møbler å legge ut i eit rom! hva skjer? er det noe eg gjør galt? må eg trykke på noe spes for å kunne sette opp ein pokkers vegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er helt greit at de venter med Mac-versjonen men jeg blir så IRRITERT når de ikke kommer ut med noen form for informasjon om hvor lenge vi må vente på det!

Nå er jeg gravid, så nå får vi se om jeg får en demonbaby eller ikke :P

:fnise:

Anonymous poster hash: 44607...3d5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes vi skulle fått en ca måned elns for når det kommer til mac

Har hørt fra noen som spurte på elkjøp å da svare de rundt jul eller i januar. Men vet ikke om det bare var noe som ble villt gjettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert dumt spørsmål, men hvordan får jeg simmen min til å dra på jobb? xD

Det er en slik "gå på jobb"-knapp inne på karrieresiden til simmen din :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en slik "gå på jobb"-knapp inne på karrieresiden til simmen din :)

Fant ikke den knappen jeg :-( hvor på siden der da? Og hvordan ser den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes vi skulle fått en ca måned elns for når det kommer til mac

Har hørt fra noen som spurte på elkjøp å da svare de rundt jul eller i januar. Men vet ikke om det bare var noe som ble villt gjettet.

Det går jo ikke an! Da boikotter jeg for alltid :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg kommer til å vente med å skaffe det til det har kommet noen mods eller tilleggspakker, selv om det ser artig ut, virker det veldig "strippa" i forhold til nr 3.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det kom en (eller flere) gigantisk online simsbyer. Så alle kunne spille med hverandre. Og at alle simmene du møtte faktisk var spilt av en annen person.

Så kunne man ha en eller annen chatfunksjon og skaffe seg venner over hele verden.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det kom en (eller flere) gigantisk online simsbyer. Så alle kunne spille med hverandre. Og at alle simmene du møtte faktisk var spilt av en annen person.

Så kunne man ha en eller annen chatfunksjon og skaffe seg venner over hele verden.

DET hadde vært tøft. :D Jeg er vanligvis ingen tilhenger av MMORPG spill, siden jeg er for feig til å ta kontakt med andre spillere for å løse oppgaver, men en online versjon av Sims hadde vært konge. :D

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit at de venter med Mac-versjonen men jeg blir så IRRITERT når de ikke kommer ut med noen form for informasjon om hvor lenge vi må vente på det!

:fnise:

Har de noe sånn ca da? Alle steder jeg leser står det jo at de ikke planlegger noe på det, men mulig jeg har lest på feil sider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de noe sånn ca da? Alle steder jeg leser står det jo at de ikke planlegger noe på det, men mulig jeg har lest på feil sider!

Tror nok det vil komme til Mac også, uten sammenlikning forøvrig, så har jo GTA spillene, som har vært "eksklusive" for konsoll kommet til PC en eller annen gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å flytte ut kun enkelte simmer må du gå ut av familien, og administrere verdener eller hva det heter, for så å trykke helt oppe i høyre hjørne, der står det administrer familier hvis jeg husker rett. Inne der velger du familien, og trykker på den runde knappen som viser to piler som går i motsatt retninger. :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spillet mitt driver å kræsjer :-(

Plutselig kommer det opp : the sims 4 stopped working. Close program.

Flere med samme feil? Hva kan være grunnen?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet mitt driver å kræsjer :-(

Plutselig kommer det opp : the sims 4 stopped working. Close program.

Flere med samme feil? Hva kan være grunnen?

Jeg fikk det ca 1 time etter at jeg begynte å spille første dagen, men det har kun skjedd den ene gangen! Jeg har begynt å lagre veldig ofte, det går jo så fort å lagre nå uansett :D

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det ca 1 time etter at jeg begynte å spille første dagen, men det har kun skjedd den ene gangen! Jeg har begynt å lagre veldig ofte, det går jo så fort å lagre nå uansett :D

Ja jeg lagrer hele tiden jeg også, det går kjempe fort! :-D

Men håper de fikser feilen, for er veldig kjedelig når det skjer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lager jeg grunnmur? Får det ikke til. Står bare "hev grunnmur", ..???

Anonymous poster hash: eabd7...6b8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...