Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #1 Del Skrevet 8. juni 2004 hei jeg har et lite problem jeg ikke blir kvitt,trener og holder meg i aktivitet da jeg vil holde formen litt. er slank men litt extra på magen. problemet er at jeg aldri blir kvitt den nederste pølsa på magen uannsett sitter den der. noen som har noen gode tips på og ta akkurat den den delen av magen??skjønner ikke hvorfor den ikke forsvinner ser ganske rart ut..sukk den irriterer meg. på forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 8. juni 2004 #2 Del Skrevet 8. juni 2004 Det har med kosten din og gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. juni 2004 #3 Del Skrevet 8. juni 2004 Det har med kosten din og gjøre.. I tillegg til at mange damer HAR ekstra fett på magen, lår og rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #4 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er faktisk helt normalt og ganske så sunt for kvinner å ha den lille fettputa nederst på magen. Den eneste måten du kan bli kvitt den på er å gå ned i veldig lav fettprosent, noe som ikke er så sunt hvis du er kvinne. dvs trening og 110% sjerpings på kostholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. juni 2004 #5 Del Skrevet 9. juni 2004 Har det ikke noe med trening av magemuskler å gjøre også???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #6 Del Skrevet 9. juni 2004 Det har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 9. juni 2004 #7 Del Skrevet 9. juni 2004 Det har det. Nei, ekstra fett på kroppen har ikke mye med muskler å gjøre. Det må trenes bort med fettforbrennende trening. Men som de andre sier her, så er det helt naturlig for kvinner å ha litt fett på kroppen, blant annet denne "puta" på magen som mange har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #8 Del Skrevet 9. juni 2004 Nei, ekstra fett på kroppen har ikke mye med muskler å gjøre. Det må trenes bort med fettforbrennende trening. Men som de andre sier her, så er det helt naturlig for kvinner å ha litt fett på kroppen, blant annet denne "puta" på magen som mange har. Ok Da lærte jeg det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #9 Del Skrevet 10. juni 2004 Syns det kan vere litt sexy med ei sånn pute, eg... Litt brun, deilig mage, liksom. *kikke under genseren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå