Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i å synge, men er usikker på om jeg kan synge eller ikke, og om jeg noen gang kan bli bedre:/

vær ærlig å si hva du mener om stemmen min, og eventuelt si hvilken sang dere synes passer best til stemmen min av disse to sangene:

http://vocaroo.com/i/s0QowkT0Q4X1 - Jessie J - Do it like a dude

http://vocaroo.com/i/s1gqt4KEAQ0b - The lumineers - Ho hey

Anonymous poster hash: 9136b...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte den andre sangen best. Sang du der med oppvarmet stemme? Syns du har potensiale til å være ganske behagelig å høre på, men at det manglet litt trykk. Trenger bare litt trening i rytmikk og det å formiddle det litt mer. Men det blir jo litt mer teknisk bare, selve stemmen er og kan bli riktig så fin å høre på.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk dere!

AnonymBruker
Skrevet

Likte den andre sangen best. Sang du der med oppvarmet stemme? Syns du har potensiale til å være ganske behagelig å høre på, men at det manglet litt trykk. Trenger bare litt trening i rytmikk og det å formiddle det litt mer. Men det blir jo litt mer teknisk bare, selve stemmen er og kan bli riktig så fin å høre på.

sang ikke med oppvarmet stemme nei :P

AnonymBruker
Skrevet

Sangpedagod. Utgangspunktet er ikke dårlig, men du må lære deg å synge!

Anonymous poster hash: 4dcbe...f87
  • Liker 1
Skrevet

sang ikke med oppvarmet stemme nei :P

Det er vell det første en lærer hvis en skal synge. ;) Så prøv det og kast ut et nytt opptak etter at du er god og varm i stemmen.

Skrevet

Syns du har fin stemme med et særpreg. Litt mer øvelse så kan du bli virkelig god mener jeg ihvertfall!

AnonymBruker
Skrevet

Dette har sort potensiale ! Du bør vurdere å ta sangtimer for å heve stemmen din bedre ! Eller øv på det selv.

Du låter veldig likt Shannon Saunders som er awesome,

Hilsen musiker ;)

Anonymous poster hash: 2c2f0...ed7
AnonymBruker
Skrevet

Dette har sort potensiale ! Du bør vurdere å ta sangtimer for å heve stemmen din bedre ! Eller øv på det selv. Du låter veldig likt Shannon Saunders som er awesome,

Hilsen musiker ;) Anonymous poster hash: 2c2f0...ed7

woow, hun var drittflink! :O

AnonymBruker
Skrevet

woow, hun var drittflink! :OAnonymous poster hash: 9136b...065

Og takk!

meen er langt ifra hun der..

AnonymBruker
Skrevet

Syns du har fin stemme med et særpreg. Litt mer øvelse så kan du bli virkelig god mener jeg ihvertfall!

takk!

AnonymBruker
Skrevet

trololo...

Skrevet

Du har så absolutt potensiale! Synes du synger fint, men ville investert i sangpedagog for å lære deg å synge enda finere!

AnonymBruker
Skrevet

Du har så absolutt potensiale! Synes du synger fint, men ville investert i sangpedagog for å lære deg å synge enda finere!

ok, tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...