Gå til innhold

Bestilte legemiddel fra england..

Fremhevede innlegg

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Jeg googlet rundt og fant ut at det var lov innenfor eøs land, så jeg handlet meg en pakke solpadeine plus tabletter, tenkte jeg ville se hvordan disse virket på migrenen min. Bruker til vanlig pinex forte, og siden disse solpadeine var litt like men mindre kodein så tenkte jeg liksom bare at "hey, da blir jeg kanskje ikke så sløv" blir altså sløv av pf. Uansett, disse inneholder jo kodein, 12,5 i hver tablett. Ups? Vil noe skje nå når jeg har bestilt? Prøvde og gå inn og avbestille men fant ikke noe sted og gjøre det..

Lurer altså mest på hva som vil skje? Moren min sier at reseptfrie medisiner er lov men så er det dette kodeingreiene da.

Bestilte bare 1 pakke, men gidder ikke havne i trøbbel..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De blir nok bare stoppet i tollen. Så får du brev i posten om at de er stoppet.

Anonymous poster hash: 71ddf...71f
Skrevet

Det kan hende det blir stoppet i tollen, og da tar de pakken din, du får sikkert et brev og muligens en bot. Du bør ikke bestille legemidler fra utlandet, om du trenger de er det sikkert ikke noe problem å få resept hos legen.

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Jeg sendte mail med en gang for og kansellere å fikk svar etter 15 min med beskjed om at det var greit og fikk refundert beløpet:) puh, det ordnet seg raskt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...