Taklampe Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Jeg lurer på om jeg har en form for bulimi. Er det noen som har erfaringer med dette? Jeg tenker så og si på kroppen min mange ganger daglig. Jeg er ikke tykk. De fleste beskriver meg som veltrent. Men jeg ser tydeligvis ikke de samme som dem. Jeg har i et par år nå hatt perioder hvor jeg kaster opp. Enten ved at jeg plutselig kan brekke meg og kaste opp, eller ved at jeg stikker fingeren i halsen. Dette kan skje fra 4 - 13 ganger i uken. Men det går i perioder. I 3 - 4 uker kan jeg kaste opp hver eneste dag, kanskje flere ganger daglig, mens andre ganger kan det gå mange flere uker hvor jeg ikke kaster opp i det hele tatt. Nå i det siste har jeg hatt en periode med oppkast igjen. Jeg hater følelsen av å være ordentlig mett. Da må jeg bare få det vekk! Er jeg skikkelig mett kan jeg plutselig bare begynne og brekke meg og kaste opp av meg selv. Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men det er vel kanskje jeg selv som gjør det psykisk. Nå har jeg startet på et hardt treningsprogram, og jeg vet at kosthold er svært viktig når man trener hardt. Så dette tror jeg vil hjelpe meg ganske mye. Jeg håper ihvertfall det. Noen som har noen erfaringer rundt dette?
Gjest Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Kjære trådstarter. Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle nettsiden til IKS. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Ann Christin - MOD -
Fremhevede innlegg