Gjest Lizbet Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Sambo lanserte denne ideen for ferien vår. Da jeg skal jobbe får vi bare en uke sammen. Det eneste vi er sikre på er at London er uaktuell da vi begge har vært der før. Da jeg til høsten skal være en uke i København er det heller ikke interessant. Så - jeg lurer på - hvor har dere vært eventuelt, og vil dere anbefale denne byen?? Hvorfor?? Har tenkt på Dublin, Wien, Praha, Roma, Paris......det er jo så mange...
Gjest Phair Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Barcelona!!! Verdens vakreste by. Også har den ALT! Kultur, shopping, kunst, severdigheter, strand, flotte mennesker og sjel.
Ingeborg Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Paris, Madrid eller Barcelona. Lisboa er også en flott by, forresten.
Grooo Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Glasgow, Glasgow, Glasgow! Hvis du søker litt her så finner du mange tråder jeg har skrevet om det tidligere
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Roma, Firenze, Paris for eksempel! Ellers har jeg hørt at Amsterdam og Stockholm er kjempefine steder.
Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #6 Skrevet 9. juni 2004 Takk for tips....Kom ikke fram så mange nye byer. Men skal søke litt på Glasgow. Er det noen som har vært i Dublin?? Det var et sted vi tenkte på begge to. Og amsterdam har vi tenkt på. Men vi får se. Kommer tilbake og hører om erfaringer når vi har bestemt oss.
Gjest Golosa i.i. Skrevet 9. juni 2004 #7 Skrevet 9. juni 2004 Jeg vil ikke anbefale Glasgow, da ville jeg heller dratt til Edinburgh.. Mye koseligere!!
Grooo Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 Jeg har vært i både Glasgow og Dublin, likte Glasgow best. Synes Glasgow var mer oversiktlig, og fant flere butikker jeg likte der. Har ikke vært i Edinburgh ennå, men vi skal til Skottland i sommer. Planen er å bo i Glasgow, og så ta dagsturer med tog til Edinburgh, og med leiebil til andre steder...
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #9 Skrevet 10. juni 2004 Kommer litt an på hva du vil gjøre i ferien (shopping/museer/strand/sightseeing...), men Paris er jo flott. Berlin er også en veldig spennende by. Tallinn og Praha er jo veldig koselige og har fortsatt ganske lavt prisnivåe. Jeg har lyst til å reise til Roma eller Lisboa - men der har jeg ikke vært.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå