AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #21 Skrevet 17. april 2014 Det spiller jo ingen rolle hva som potenielt kan skje en gang langt inne i fremtiden. Og spam? Dette er ikke spam. Men hva du holder på med er ganske irriterende. Det som er irriterende er at du ikke skjønner at vi ser rett gjennom deg. Å registrere seg kun for å poste innlegg fra egen blogg har ingenting med et diskusjonsforum å gjøre. Hadde du hatt null interesse av økt besøk på bloggen din, hadde åpningsinnlegget sett annerledes ut. Riktignok har du fjernet linken, men det skjedde først etter at du ble avslørt. Anonymous poster hash: 38661...071 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #22 Skrevet 17. april 2014 Det spiller jo ingen rolle hva som potenielt kan skje en gang langt inne i fremtiden. Og spam? Dette er ikke spam. Men hva du holder på med er ganske irriterende. Da får du spørre deg om hvorfor jeg får plusser og ikke du… Anonymous poster hash: 7fe2c...85e 5
Wonderbitch Skrevet 18. april 2014 #23 Skrevet 18. april 2014 Tror dette kan bli en fin tråd I hvert fall om folk slutter å snakke om den bloggen. Samme det vel. Jeg er i hvert fall veldig interessert i oppskrifter på gode, kalorifattige kaker. (Om de finnes?) Skal prøve å legge ut oppskrift på "sunn" eplekake i morgen hvis jeg får tid.
Gjest Frøken-Larsen Skrevet 18. april 2014 #24 Skrevet 18. april 2014 (endret) Fjernet! Endret 21. april 2014 av Frøken-Larsen
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #25 Skrevet 18. april 2014 Om du ønsker å bli tatt seriøst, så fjern linken til bloggen. Oppskriften står allerede i HI, så det er ingen grunn til å ha linken der i tillegg. Anonymous poster hash: 6a91f...d64 3
Gjest Frøken-Larsen Skrevet 18. april 2014 #26 Skrevet 18. april 2014 (endret) Fjernet! Endret 21. april 2014 av Frøken-Larsen 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #27 Skrevet 18. april 2014 Jeg har tatt tilbake linken på navnet, ettersom det kan vare kjekt å se hvor den kommer fra og gjerne gå inn å se flere kjekke oppskrifter. I rest my case. Anonymous poster hash: 7fe2c...85e 5
Gjest Frøken-Larsen Skrevet 18. april 2014 #28 Skrevet 18. april 2014 (endret) Fjernet! Endret 21. april 2014 av Frøken-Larsen 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #29 Skrevet 18. april 2014 Fordi sånne som deg ødelegger forumet.. Anonymous poster hash: 7fe2c...85e 3
Gjest Frøken-Larsen Skrevet 18. april 2014 #30 Skrevet 18. april 2014 (endret) Fjernet! Endret 21. april 2014 av Frøken-Larsen
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #31 Skrevet 18. april 2014 Å herregud! Slutt med det der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom med oppskrtifter eller HOLD KJEFT! Anonymous poster hash: 204c9...ec2 2
Gjest Frøken-Larsen Skrevet 18. april 2014 #32 Skrevet 18. april 2014 (endret) Fjernet! Endret 21. april 2014 av Frøken-Larsen
Gjest Frøken-Larsen Skrevet 18. april 2014 #33 Skrevet 18. april 2014 (endret) Fjernet! Endret 21. april 2014 av Frøken-Larsen
Gjest Steamboat Skrevet 18. april 2014 #34 Skrevet 18. april 2014 Jeg ødelegger ikke forumet, det kalles å bidra hva jeg gjør. Her er det du som ødelegger! Helt enig, og sier takk for oppskriften og en egen tråd for sunnere kaker.
Gjest Emera Skrevet 18. april 2014 #35 Skrevet 18. april 2014 (endret) Det var jeg som brukte ordet reklame først. På KG blir det som man kan se her, ikke satt så stor pris på at det linkes til egne blogger. Selv om hensikten ikke er oppmerksomhet på seg selv og sin egen virksomhet, så blir det nemlig oppfattet slik uansett hva hovedinnlegger måtte ha ment. Og det forsterkes med bilde av seg selv (?) og eget navn i profilen. Alt blir tydeligere på nett. "Se meg, se meg, se meg!" Vi har et underforum som heter Kosthold, trening og sport. Der vil jeg mene det passer bedre å poste denne tråden. Og da kanskje uten blogglink, for det irriterer mer enn det gleder, som du ser. I tillegg til at det er helt unødvendig å linke til bloggen hvis det eneste du vil er å dele oppskrifter. Når du legger ut oppskriftene dine her, så ser vi dem og trenger ikke å besøke bloggen i tillegg. Endret 18. april 2014 av Emera
Pringle Skrevet 18. april 2014 #36 Skrevet 18. april 2014 Jeg personlig synes det er teit med sunne kaker, glutenfritt brød, soyamelk og lavkarbopizza. Kaker smaker godt fordi det er kaloririkt og søtt, det er gluten i brød, og melk kommer fra kuer. Det er karbohydrat i pizzabunn. Spis nå det du har lyst på og tåler, spis heller mindre hvis du må holde vekta, og spis noe annet hvis du ikke tåler det. 5
Gjest Frøken-Larsen Skrevet 18. april 2014 #37 Skrevet 18. april 2014 (endret) Fjernet! Endret 21. april 2014 av Frøken-Larsen
Gjest Frøken-Larsen Skrevet 18. april 2014 #38 Skrevet 18. april 2014 (endret) Fjernet! Endret 21. april 2014 av Frøken-Larsen
Gjest Emera Skrevet 18. april 2014 #39 Skrevet 18. april 2014 (endret) Mat for enhver..? Forumet er jo ment sånn, men jeg synes det ser ut som at folk i akkurat dette underforumet er lei av at ALT skal trekkes i retning helse og sunnhet. Hvor er kosen? Ikke sukker, ikke mel, ikke ditt ikke datt. Så å "spre et bedre kosthold" kan fort irritere folk, da dette florerer fra absolutt alle kanter for tiden. Jeg har vært på KG i over ti år, og ser en klar tendens til at folk er trøtte av kostholdsforkynnelse på religiøst nivå. Det var derfor jeg foreslo Kosthold, trening og sport, for der er folk mer opptatte av den helsemessige siden av mat. Jeg er også opptatt av mat og helse, og har utdannelse i kosthold og ernæring selv, men alt til sin tid. KG er et kjempestort forum, så her er det stort potensiale for bloggere som vil promotere seg selv og sine meninger. Det kan folk bli leie av. Alderen på brukerne her tror jeg neppe har noe å si, tyngdepunktet ligger vel mellom 20 og 30 år. Det du kommer med et på ingen måte nytt, vi har sett det før. Om igjen og om igjen, som et mantra. Og siden alt er skriftlig så får det så mye større kraft. Det blir dessverre "se meg, se meg, se meg, jeg er så SUNN og det skal alle andre ignoranter også bli nå som JEG har kommet." Endret 18. april 2014 av Emera
Pringle Skrevet 18. april 2014 #40 Skrevet 18. april 2014 Helt greit, det er lov å ha egne meninger, men går det utover helsa i lengden så er det jo bedre med sunnere alternativ hvis det smaker like godt. Norges befolkning blir fetere og antall sykdommer som kunne vært unngått på grunn av kostholdet, stiger. Dette er skremmende og vi må gjøre noe med det før det blir altfor gale. Å spise en pizza går selvfølgelig helt greit, bare det ikke blir altfor ofte; kanskje bytt noen ingredienser til litt sunnere alternativ og ikke minst lag den selv, det er jo kjempebra. Det er jo ikke bare vekta og hva du tåler det står på, det er jo hva kroppen trenger og hva som skjer inni kroppen. Du kan være kjempetynn, men ha fettfylte blodårer som kan føre til alvorlige lidelser. Det er derfor jeg her prøver å fremme litt sunnere alternativ. Uvitenhet er en fiende rett og slett. Jada, det er det jeg mener med tåler - blir man syk av noe så tåler man det åpenbart ikke. Og hvis man blir tjukk har man spist for mye, derfor tenker jeg det er lurt å spise mindre hvis man holder på å bli for tjukk. Spise mindre av noe kan man gjøre ved å spise mindre porsjoner, eller sjeldnere, eller begge deler. Hvis man ikke har plass i kostholdet til så mye kaker og godteri, går det an å ikke spise så mye kaker og godteri, man må ikke ha kaker og godteri hele tida så man er nødt til å lage erstatninger. Hvis noe sunnere smaker like godt som noe usunnere (og man kan diskutere til man blir blå hva som er sunt og usunt), vil man spise det, men erstatningsprodukter gjør vanligvis ikke det, det er derfor man foretrekker de originale, og da må man spise mindre hvis man vil beholde vekta og helsa. Det kan komme noe godt ut av dette også, nemlig at man setter mer pris på vekslingen mellom feks hverdag og helg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå