Gå til innhold

Gratis spedbarnsforsikring DNB


Sunshine

Anbefalte innlegg

Hvorfor tilbyr de gratis forsikring? Det må jo være en hake ved det?

Noen som har denne forsikringen eller kjenner til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen hake som jeg vet om, men de satser nok på At du vil kjøpe barneforsikring når spedbarnstiden er over... Spedbarn blir kanskje ikke så ofte alvorlig syke da ;)

Anonymous poster hash: dec2f...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bankene lurer deg til å tro at du trenger å forsikre barna.

Bankdama prøvde seg med "folk forsikrer hunden og bilen, men ikke det aller dyrebareste" Herregud!

Anonymous poster hash: fc140...a7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bankene lurer deg til å tro at du trenger å forsikre barna.

Bankdama prøvde seg med "folk forsikrer hunden og bilen, men ikke det aller dyrebareste" Herregud!Anonymous poster hash: fc140...a7b

Ble selv beskylt for å ikke være glad i barna mine eller bry meg om dem når jeg sa nei til barnetrygdkonto og forsikring. Ble så forbannet for det utsagnet at jeg sa opp alle kontoer og forsikringer i den banken der og da.

Hadde fader ikke råd til å spare barnetrygden den gang, og trengte den til å forsørge barna - og så får jeg det slengt til meg. Aldri brukt dem igjen.

TS - spevarnsforsikring gis ofte gratis fordi de håper du skal kjøpe en dyr forsikring senere. Greit nok med forsikring, men ikke alle er nødvendige.

Anonymous poster hash: b2c96...5fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv beskylt for å ikke være glad i barna mine eller bry meg om dem når jeg sa nei til barnetrygdkonto og forsikring. Ble så forbannet for det utsagnet at jeg sa opp alle kontoer og forsikringer i den banken der og da.

Hadde fader ikke råd til å spare barnetrygden den gang, og trengte den til å forsørge barna - og så får jeg det slengt til meg. Aldri brukt dem igjen.

TS - spevarnsforsikring gis ofte gratis fordi de håper du skal kjøpe en dyr forsikring senere. Greit nok med forsikring, men ikke alle er nødvendige.

Anonymous poster hash: b2c96...5fb

Uff, så hårsår. Må være vanskelig å ha det slik,

Anonymous poster hash: be88a...37a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så hårsår. Må være vanskelig å ha det slik,

Anonymous poster hash: be88a...37a

Godt mulig du synes jeg var hårsår den gang. Og at du selv synes det er helt ok kundeservice å si til kunden: er du virkelig ikke glad i barnet ditt?

For meg er det uakseptabelt uansett hvilken situasjon jeg er i. Hadde min nåværende bank kommet med noe lignende så hadde jeg avsluttet det kundeforholdet også, og nå har barna mye på konto.

Anonymous poster hash: b2c96...5fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt mulig du synes jeg var hårsår den gang. Og at du selv synes det er helt ok kundeservice å si til kunden: er du virkelig ikke glad i barnet ditt?

For meg er det uakseptabelt uansett hvilken situasjon jeg er i. Hadde min nåværende bank kommet med noe lignende så hadde jeg avsluttet det kundeforholdet også, og nå har barna mye på konto.

Anonymous poster hash: b2c96...5fb

Jeg ville gjort det samme som deg og byttet bank med en gang, samt levere skriftlig klage til ledelsen. Slikt lavmål aksepterer jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjort det samme som deg og byttet bank med en gang, samt levere skriftlig klage til ledelsen. Slikt lavmål aksepterer jeg ikke.

Oh, what drama. De fattige sulter i Afrika, i Colombia blir ungdom levende partert, meanwhile, in Norway: Kundebehandler antydet at man bør ha barneforsikring, rydd forsida!

Anonymous poster hash: be88a...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, what drama. De fattige sulter i Afrika, i Colombia blir ungdom levende partert, meanwhile, in Norway: Kundebehandler antydet at man bør ha barneforsikring, rydd forsida!

Anonymous poster hash: be88a...37a

Hva har fattige i Afrika og unge i Colombia å gjøre med dårlig kundebehandling i Norge? :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dårlig erfaring med flere kundebehandlere i DnB. Vedkommende som både min mor og jeg har hatt kom med en kommentar ang. privatliv som var langt over streken og ikke noe hun hadde noe med. Har skiftet bank.



Anonymous poster hash: fe23f...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, what drama. De fattige sulter i Afrika, i Colombia blir ungdom levende partert, meanwhile, in Norway: Kundebehandler antydet at man bør ha barneforsikring, rydd forsida!

Anonymous poster hash: be88a...37a

Vi har alle vårt... Det kan da ikke være slik at det ikke er lov å klage for alle andre har dets å mye verre andre steder... Alle har sine utfordringer.

Anonymous poster hash: fd3b5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dårlig erfaring med flere kundebehandlere i DnB. Vedkommende som både min mor og jeg har hatt kom med en kommentar ang. privatliv som var langt over streken og ikke noe hun hadde noe med. Har skiftet bank.

Anonymous poster hash: fe23f...bdc

Ingen har sagt det var snakk om DNB.

Anonymous poster hash: 31f9f...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, what drama. De fattige sulter i Afrika, i Colombia blir ungdom levende partert, meanwhile, in Norway: Kundebehandler antydet at man bør ha barneforsikring, rydd forsida!

Hvis det er noen som lager drama her må det vel være deg. Hvor er forsideoppslaget?

Anonymous poster hash: d8f8d...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...