Gå til innhold

Mistet mellomrommet mellom lårene!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er krise!

Jeg har alltid hatt et pent mellomrom mellom innsiden av lårene i alle år.

Nå har jeg spist litt mye mat, og det tettet seg ganske godt igjen. Nå går lårene helt klistret sammen... :-(

Hvilke øvelser må til for å få meg fin igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellomrom mellom lårne, vil du virkelig ha det?? Jeg har alltid tenkt på det som å være altfor tynn, og det er heller ikke noe pent!

Mener jeg da... Men om du vil ha det; så for all del... :)

Da er det vel slanking som må til...

Skrevet

Trening må til.

Hvis det er mellomrom mellom lårene som får deg til å føle deg vel.

Gjest Ethereal
Skrevet

Mellomrom mellom lårene høres ut som 1 av to:

(1) altfor tynn, lite muskler

(2) hjulbeint

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv Cometkremen, den reduserer iallfall omkretsen på lårene. Den er også på tilbud nå :-)

Gjest Fraggel
Skrevet

Nå har jeg spist litt mye mat, og det tettet seg ganske godt igjen. Nå går lårene helt klistret sammen... :-(

Hvilke øvelser må til for å få meg fin igjen?

Du skriver det selv. Du har spist for mye i forhold til aktivitetsnivået. Øk "tempoet", og spis sunn mat for å få vekk fett som har lagt seg på etter en slapp periode.

Gjest Anonymous
Skrevet

En "perfekt" kropp går kun sammen et punkt ved anklene et punkt ved knærne og et punkt litt nede på låret, sånn at det blir et mellomrom mellom lårne øverst.

Så å ha dette mellomrommet tyder ikke på hverken undervekt eller hjulpbeinhet (kommer jo ann på HVOR stort det er da).

Du får trene litt mer, og spise litt sunnere, mange måltider med lite mat hver dag. Dropp gosj i uka, og ikke drikk sukkerholdige drikker. Droppe smør på skiva osv..

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

(2) hjulbeint

Dette stemmer ikke!

Når jeg står med føttene sammen og knærne sammen, har jeg fortsatt 2 cm mellomrom mellom lårene helt til topps. Jeg er en slank jente med helt passe kropp!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Kjære dere, alle er bygd forskjellig. Jeg har et lite mellomrom mellom lårene, jeg har en X-figur, hvis det sier dere noe og min BMI ligger over undervektig.

Det kommer av å være aktiv og trene, og har ikke noe med undervekt å gjøre. Vil ikke dette skal bli en ny tynn-er-stygg-debatt, men det blir gjerne slik når noen sier "det og det er stygt" og noen føler seg truffet. Dere trenger ikke diskutere dette, men ta det til etterettning, noen sliter litt med selvtillitten vet dere :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
En "perfekt" kropp går kun sammen et punkt ved anklene et punkt ved knærne og et punkt litt nede på låret, sånn at det blir et mellomrom mellom lårne øverst.

???

Du glemte leggene, Gjest ... leggene skal berøre hverandre midt mellom knærne og anklene. Meget viktig.

Og ja, selvsagt skal det være åpning mellom lårene.

Jeg snakker altså om når hun står oppreist - helst med stiletthæler, da ...

Gjest Poirot
Skrevet

Lykke til!

Hvem i all verden er det som har bestemt denne definisjonen på hva som er perfekt?

Som P.kake sier kommer det ann på hvordan man er bygd. Da jeg veide 47 kg hadde ejg allikevel IKKE mellomrom mellom lårene, for slik er jeg ikke bygd. Andre har ganske tykke lår, og mellomrom mellom knærne.

Skrevet
Som P.kake sier kommer det ann på hvordan man er bygd. Da jeg veide 47 kg hadde ejg allikevel IKKE mellomrom mellom lårene, for slik er jeg ikke bygd. Andre har ganske tykke lår, og mellomrom mellom knærne.

Helt enig.

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette er krise!

Dersom dette kvalifiserer som krise, kan du ikke ha mange problemer i livet!!

(beklager avsporing)

Hilsen Tiny, fornøyd uten mellomrom.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Det kan være krise med drastiske forndringer i utseendet.

Gjest Morild
Skrevet

Kan du ikke bare legge deg til en litt mer bredbent gange?

:)

Det er nok trening som skal til, trening og atter trening.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet jo at alle er forskjellig bygget. Men den "perfekte" kroppen går uansett sammen på visse steder nedover bena.

Er man ikke sånn er man enten overvektig, eller bygget på en måte så man ikke har den "perfekte" kroppen.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hallo? ? hvor har du det fra at det finnes en perfekt kropp i det hele tatt? hva er målet? kan du vise den fram?

Kanskje Leonardo da Vincis mann er det nærmeste man kommer.

Det er dustete å snakke om perfeksjon når det gjelder kropper, da det ikke finnes to individer blant seks milliarder med helt identisk kropp.

Gjest gjesta
Skrevet

(2) hjulbeint

Det stemmer nå ikke. Kroppsfasong og benbygning spiller også inn, man trenger ikke være hjulbent eller altfor tynn for å ha mellomrom mellom lårene!

Like lite som at det er et tegn på overvekt dersom lårene møtes. Folk er forskjellig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo :o ! Jeg har IKKE mellomrom mellom lårene, men har en flott kropp likevel! Denne diskusjonen er lavmål...

Gjest Candyfloss
Skrevet

Innsiden av lårene blir faktisk ikke trent så mye. Så hvorfor ikke bare stramme opp litt der? så vips har du mellomrom (nei, det er ikke så enkelt som det høres ut som ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...