Kayli Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Datteren falt i gymtimen og brente hull i sin nye, altfor dyre løpetights.... Noen som vet om det går an å ordne?
Gjest bustyvel Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Gymtimene er kanskje ikke stedet for rådyre treningsklær man er redd for? Tights tåler lite etter min erfaring. 4
Shira Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Gymtimene er kanskje ikke stedet for rådyre treningsklær man er redd for? Tights tåler lite etter min erfaring. Var det spørsmålet TS lurte på?
Gjest bustyvel Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Var det spørsmålet TS lurte på? Det regner jeg med du vet selv. Jobbet i sportsbutikk, og vi lappet ikke tights. Ts, du kan evt prøve å lime/lime på en bot på hullet, men tights er elastisk, og tåler som skrevet ikke så mye. 1
Shira Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Det regner jeg med du vet selv. Jobbet i sportsbutikk, og vi lappet ikke tights. Ts, du kan evt prøve å lime/lime på en bot på hullet, men tights er elastisk, og tåler som skrevet ikke så mye. Selvsagt vet jeg det. Unødvendig kommentar. 1
Kayli Skrevet 16. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2014 Gymtimene er kanskje ikke stedet for rådyre treningsklær man er redd for? Tights tåler lite etter min erfaring. Nei. Du har kanskje ikke tenåringsdøtre? 1
ztl Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Jeg kjøpte meg ny tights til 1000 kr i januar, i april ble det et lite hull på den, fikk velge mellom pengene go ny tights:) Så det spørs vel hvor gammel den er kanskje:)
Kjempeliten Skrevet 28. april 2014 #9 Skrevet 28. april 2014 Skal jo gå an å sy på en lapp av noe slag. Om det er vanskelig med maskin funker det å sy på for hånd. Kjenner du noen som syr så kan du spørre de om hjelp kanskje, Evt høre med en systue. Eller hør med en sportsbutikk om de har noen tips, de har sikkert vært borti sånt før:)
Timza Skrevet 28. april 2014 #10 Skrevet 28. april 2014 Selvsagt vet jeg det. Unødvendig kommentar. Dobbeltmoral much? Var ikke ditt første kommentar også unødvendig? Syns det du svarte til var et godt tips jeg da. 3
Shira Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Dobbeltmoral much? Var ikke ditt første kommentar også unødvendig? Syns det du svarte til var et godt tips jeg da. Du bare må krangle du eller?
Timza Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Du bare må krangle du eller? Queen of dobbeltmoral. Skal du si noe mer så får du holde deg til tema samtidig isåfall. Det å kjøpe billige tights til herjing på et parkettgulv var da et godt tips, og således noe som tilhørte trådens tema. 2
globalagogo Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Queen of dobbeltmoral. Skal du si noe mer så får du holde deg til tema samtidig isåfall. Det å kjøpe billige tights til herjing på et parkettgulv var da et godt tips, og således noe som tilhørte trådens tema. Dere er begge usaklige. Tror ikke du har rett på noe TS, da svaret du får i kassen sikkert blir at den en ment for løping og ikke gulvbruk. Fikk denne kommentaren selv etter at nøyaktig det samme skjedde hos meg. Billige tights er dårlige både i passform og i svettehåndtering, og shorts utgår i tenåringsgymtimer (hvertfall for jentene anno 2011 og utover) Du kan prøve å reklamere allikevel, det skader jo ikke å forsøke.
Timza Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 Dere er begge usaklige. Tror ikke du har rett på noe TS, da svaret du får i kassen sikkert blir at den en ment for løping og ikke gulvbruk. Fikk denne kommentaren selv etter at nøyaktig det samme skjedde hos meg. Billige tights er dårlige både i passform og i svettehåndtering, og shorts utgår i tenåringsgymtimer (hvertfall for jentene anno 2011 og utover) Du kan prøve å reklamere allikevel, det skader jo ikke å forsøke. Hvorfor ikke bare bruke en vanlige joggebukse? Er det så stort press på småjenter og mote nå om dagen at man må bruke dyre treningsklær til gymtimen?
globalagogo Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 (endret) Hvorfor ikke bare bruke en vanlige joggebukse? Er det så stort press på småjenter og mote nå om dagen at man må bruke dyre treningsklær til gymtimen? Joggebukse blir for varmt, og er vanskelig å bevege seg mye i den (til tross for navnet joggebukse) Det er jo litt klippene. Men spørs selvfølgelig hva gymtimen går ut på. Vi hadde mye løping, turn og fotball, og da fungerte ikke joggebukse. Men jeg forsår deg godt allikevel. Tror du har rett angående press Hmm hva var det som autocorrecta seg til "klippene" tro? Endret 29. april 2014 av vestia
Pottepalme Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 Du bare må krangle du eller? Det er du som tydeligvis må krangle, når du kommer inn i tråden for å dirigere folk. Kom med noe nyttig du. TS; Jeg har en thights fra h&m tror jeg det var. Ikke så dyr, og hatt den lenge uten noen hull.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå