Gå til innhold

flaueste du noensinne har opplevd i senga?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg personlig har ikke noen faktisk. men en venninde av meg fortalte meg at en gang hun ble slikket av typen sin så slapp hun DEN fisen midt i tynet hans. dette var veldig kort tid etter at de ble sammen. hun var så flau at hun trodde hun skulle dø...

Anonymous poster hash: ead79...5cd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg har opplevd noe flaut i senga enda :P Ikke som jeg kan huske iallefall :P

Anonymous poster hash: 578a4...ae8
AnonymBruker
Skrevet

En fyr fingret meg så hardt at jeg begynte å blø (var begges første erfaring, så han var ikke noe flink). Det syntes jeg var grusomt flaut husker jeg.. Så har det vært noen fittefis opplevelser som har vært flaue. Ikke noe annet enn det, egentlig..

Anonymous poster hash: 614af...7f3
Skrevet

Denne flausen er altså ikke fra min side, men jeg tror han ble ganske flau.

Vi møttes og hadde en date hos ham. Det ene lød til det andre. Han påstod at han hadde hatt sex med kun èn kvinne før meg, og da var det med kondom. Så jeg var altså hans første uten kondom. Han kom etter 2 sekunder. Han ble jo kjempe stresset, og jeg beroliget ham om at det var normalt i starten, og garanterte at problemet mest sannsynlig IKKE ville vedvare. Så vi prøver igjen.

Det går et par minutter, og vi bytter stilling. Plutselig merker jeg at det er noe rødt over ham, og mellom bena mine. Jeg tror først det er mensen, men så svir det i penisen hans. Joda, ''stangen røyk''. Aner faktisk ikke hva det heter, men han hadde ihvertfall blødd inn i meg. Og jeg måtte gå med bind, for det kom faktisk så mye blod ut. Jeg rant kanskje i 2 dager. Og det er det ekleste jeg har opplevd i ''senga''!

For et par uker siden fant jeg ut at han aldri hadde hatt sex før meg .. Så attpåtil var jeg hans første.

AnonymBruker
Skrevet

Da strengen under penishodet røk. Jeg var uerfaren og skjønte ikke helt hva som var så vondt i tillegg til at lyset var av så vi så ingenting. Da jeg mot slutten gikk inn i Duracellmodus ble imidlertid pulsen min såpass høy at jeg hadde en blodfontene mellom beina. Da vi slo på lyset var det ikke mange kvadratcentimetere av sengen som ikke var dekket av blod. kronen på verket var at vi gjorde det i faren til min kjærestes seng.

Anonymous poster hash: 07415...d5a
AnonymBruker
Skrevet

Da strengen under penishodet røk. Jeg var uerfaren og skjønte ikke helt hva som var så vondt i tillegg til at lyset var av så vi så ingenting. Da jeg mot slutten gikk inn i Duracellmodus ble imidlertid pulsen min såpass høy at jeg hadde en blodfontene mellom beina. Da vi slo på lyset var det ikke mange kvadratcentimetere av sengen som ikke var dekket av blod. kronen på verket var at vi gjorde det i faren til min kjærestes seng.

Anonymous poster hash: 07415...d5a

:skratte:

Anonymous poster hash: 578a4...ae8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...