Gå til innhold

The Vampire Diaries


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lady.In.Heels

Jeg likte serien veldig godt de første sesongene, men nå synes jeg serien har tapt seg litt. Det blir for mye fokus på Elena hele tiden.

Endret av Lady.In.Heels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wallet

Enig med Lady.In.Heels. Synes serien har tapt seg enormt, men håper den tar seg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien handler jo primært om henne, så fokuset har vært på Elena alle sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Serien handler jo primært om henne, så fokuset har vært på Elena alle sesongene.

Ja, men er bare så lei av at alle skal ofte livet sitt for henne, være forelsket og gjøre alt for henne osv. Urealistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer urealistisk enn at de er en gjeng med vampyrer og varulver og spøkelser?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med på the Vampire Diaries, men må ærlig talt innrømme at spinoffen the Originals er myyyye bedre. Har så sykt crush på Elijah at det ikke går an. :)

VD har blitt litt rotete, og det er mange plot holes som jeg ikke liker. Det går altfor fort, og Elena har fått helt ny personlighet. Den egentlig Elena hadde vel ikke bare glemt, helt uten videre, at

Damon dreper en av hennes nye venner fordi han var frustrert.

Synes ikke det gir så mye mening... Men jeg ser på det likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wallet

For meg så virket det som om produsentene ikke helt visste hva de skulle finne på videre. I tillegg så blir det så mye fokus på Elena. Hun klarer aldri å bestemme seg for noen ting. Damon og Stefan legger seg flate for hver gang hun prøver seg. Hvor mange ganger hun har hoppet frem og tilbake mellom de to, har jeg ikke telling på. Etter min mening så passer hun best sammen med Damon men. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med på the Vampire Diaries, men må ærlig talt innrømme at spinoffen the Originals er myyyye bedre. Har så sykt crush på Elijah at det ikke går an. :)

Jeg er helt enig med deg i at The Originals er mye bedre enn hva TVD har blitt nå.

Og jeg er også helt enig i at Elijah er så utrolig deilig ... skulle hatt en sånn mann, ja. Siste episoden nå... det kilte i magen da

han og Hayley endelig kysset skikkelig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Mer urealistisk enn at de er en gjeng med vampyrer og varulver og spøkelser?

Hehe, ikke akkurat. Men synes de burde roe ned oppmerksomheten/kjærligheten for Elena.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg i at The Originals er mye bedre enn hva TVD har blitt nå.

Og jeg er også helt enig i at Elijah er så utrolig deilig ... skulle hatt en sånn mann, ja. Siste episoden nå... det kilte i magen da

han og Hayley endelig kysset skikkelig...

ÅÅÅ JA. Jeg hoppet opp og ned i sofaen, ENDELIG!

Synd jeg ikke lenger får de der "yes!"-momentene i TVD. Bortsett fra da

Klaus var back in town og "hilste på" Caroline.

:danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte serien veldig godt de første sesongene, men nå synes jeg serien har tapt seg litt. Det blir for mye fokus på Elena hele tiden.

Det er jeg enig i. Jeg syns de kunne fokusert mer på Caroline, liker henne bedre enn Elena og trekant-dramaet mellom Taylor, Klaus og Caroline kunne blitt spennende. Håper Caroline blir sammen med Klaus:) Jeg merker jeg er litt lei av at Elena vingler mellom Stefan og Damon.

Anonymous poster hash: 4f316...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med på the Vampire Diaries, men må ærlig talt innrømme at spinoffen the Originals er myyyye bedre. Har så sykt crush på Elijah at det ikke går an. :)

VD har blitt litt rotete, og det er mange plot holes som jeg ikke liker. Det går altfor fort, og Elena har fått helt ny personlighet. Den egentlig Elena hadde vel ikke bare glemt, helt uten videre, at

Damon dreper en av hennes nye venner fordi han var frustrert.

Synes ikke det gir så mye mening... Men jeg ser på det likevel! :)

Liker heller ikke den nye personligheten til Elena, og blir irritert hver gang hun blir sur på Stefan når han ligger med noen hun ikke liker. Hun valgte ham bort og ble sammen med broren hans, og derfor har hun ingen grunn til å bli sur.

Anonymous poster hash: 4f316...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... Da var han død da. Lurer på hvor lenge det varer! :plystre:

Bonnie fikser sikkert dette, sammen med den døde kompisen til Damon.

Er uansett irritert på at Elena er sammen med Damon, hun og Stefan er perfekte for hverandre.

Anonymous poster hash: 4f316...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Da var han død da. Lurer på hvor lenge det varer! :plystre:

Hvem? :O

Anonymous poster hash: d543c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en rimelig sjokkerende utvikling. Ganske kult med det sjokket egentlig, fordi skaperne av serien aldri i verden hadde drept Stefan uten at de har en backup og at han kommer tilbake.

Det er egentlig ikke så fryktelig spennende å se an om han kommer tilbake eller ikke... men, det som blir interessant å se er hvordan de skal få fikset opp i dette her nå.

Og jeg er helt uenig i #34. Jeg er for Damon og Elena. (Bare håper ikke det blir noe Stefan og Caroline... jeg håper Claus kommer tilbake til Caroline...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med en liten twist i den siste episoden. :)

Siste episode er på fredag. HVertfall ifølge sidereel kalenderen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bekreftet en sesong til, så da kan umulig Stefan dø og hele den andre siden gå i oppløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...