aline Skrevet 10. juni 2004 #21 Del Skrevet 10. juni 2004 lurven-greensky-gamle alex og aline sitting in a tree k i s s i n g..... (på lurven altså!!!) :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #22 Del Skrevet 10. juni 2004 lurven er en heldig mann.... gutt, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juni 2004 #23 Del Skrevet 10. juni 2004 :o HVa gjør dere kvinnsa med min LURV?!?!!?!? *børster vekk irriterende kvinnfolk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juni 2004 #24 Del Skrevet 10. juni 2004 im in luv im in luRv, mener du vel :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #25 Del Skrevet 10. juni 2004 :o HVa gjør dere kvinnsa med min LURV?!?!!?!? *børster vekk irriterende kvinnfolk* jaja.... lurven-greensky-gamlealex-aline og glamourgirl sitting in a tree k i s s i n g..... ÆRRE FLER SOM VIL VÆRRA MED DA ELLER???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juni 2004 #26 Del Skrevet 10. juni 2004 .. men da knekker vel grenen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #27 Del Skrevet 10. juni 2004 :o HVa gjør dere kvinnsa med min LURV?!?!!?!? *børster vekk irriterende kvinnfolk* Pøh, du har jo type, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #28 Del Skrevet 10. juni 2004 :klø: Skjønner ikkeno av dette jeg... What the hell is going on???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juni 2004 #29 Del Skrevet 10. juni 2004 :klø: Skjønner ikkeno av dette jeg... What the hell is going on???? :o .. virker som om de hadde startet uten oss hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #30 Del Skrevet 10. juni 2004 .. virker som om de hadde startet uten oss hvertfall.... Definitivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #31 Del Skrevet 10. juni 2004 næida!! har ikke startet noe uten noen vi, vi sitter nå her å venter på at dere skal få fingern ut da!! Og greina holder maaaange den!! har da valgt ett skikkelig tre kan skjønne!! Men jeg begynner å ane at Lurvis kanskje blir litt vel høy på pæra etterhvert... la oss se hvor langt vi er kommet liksom: Lurven-greensky-gml.alex-aline-glammy-lillebille og Suzy(?) sitting in a tree, K I S S I N G!! (fremdeles på Lurven ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #32 Del Skrevet 10. juni 2004 og regla er det jo Glammy som har putta inn i hodet mitt, så egentlig er alt hennes feil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #33 Del Skrevet 10. juni 2004 Næh... gidder ikke være med. Jeg vil klines med eksklusivt, så jeg sparer meg til en annen *setter nesa i været* Kan jo sitte nede og se på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #34 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg kan godt hoppe ned å kline med deg jeg Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #35 Del Skrevet 10. juni 2004 dæven så ego du erra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #36 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg kan godt hoppe ned å kline med deg jeg Suzy *Venter med åpne armer* Ikke ego, aline - eksklusiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #37 Del Skrevet 10. juni 2004 * nå hoppe nok lurven snart ned for å se på to jenter som kliner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #38 Del Skrevet 10. juni 2004 Alex er flink til å kline ja, det kan jeg skrive under på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #39 Del Skrevet 10. juni 2004 *dægern jeg er litt av en flyfille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #40 Del Skrevet 10. juni 2004 jaja, jeg får sitte igjen her oppe jeg da, siden alle hopper ned til Suzy og Gml. alex.. :cry: ensomme aline sitting in a tree, not K I S S I N G..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå