Gjest Lypcha Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Jeg har flytende medisiner som jeg må ha i håndbagasjen når jeg skal ut å fly. Men så er det sånn at alt flytende må passe inn i en 1liters pose, men gjelder det medisiner også eller er det en egen grense på det?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 http://www.avinor.no/avinor/bagasjeoginnsjekking/20_Bagasje Anonymous poster hash: 85fff...aa6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 http://www.apotek1.no/reise-og-fritid/legemidler-til-utlandet Denne var også ganske nyttig. Anonymous poster hash: 85fff...aa6
Gjest pærecider Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Har diabetes og må reise med insulin i håndbagasjen. Har du medisiner som du trenger, så kan du få med en attest fra legen din. Har kommet godt med, opplevde at enkelte flyplassansatte i Kina trodde at insulinpumpa mi var noe helt annet...
Gjest Lypcha Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Har diabetes og må reise med insulin i håndbagasjen. Har du medisiner som du trenger, så kan du få med en attest fra legen din. Har kommet godt med, opplevde at enkelte flyplassansatte i Kina trodde at insulinpumpa mi var noe helt annet... Jeg trenger medisin kun morgen og kveld, men i tilfelle bagasjen blir borte så er det greit å ha i håndbagasjen. Jeg får fikse en legeattest. Takk for svar
Gjest pærecider Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Jeg trenger medisin kun morgen og kveld, men i tilfelle bagasjen blir borte så er det greit å ha i håndbagasjen. Jeg får fikse en legeattest. Takk for svar Bare hyggelig, tør aldri å sende noen av medisinene via vanlig bagasje,er best å ha dem i håndbagasjen, selv om noe tåler det. Man vet aldri hva som skjer. Attest fikser det meste:) lykke til!!
Pusemamma Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Apoteket kan skrive attest for deg. Koster ikke så mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå