Gå til innhold

Medisiner og håndbagasje

Fremhevede innlegg

Gjest Lypcha
Skrevet

Jeg har flytende medisiner som jeg må ha i håndbagasjen når jeg skal ut å fly. Men så er det sånn at alt flytende må passe inn i en 1liters pose, men gjelder det medisiner også eller er det en egen grense på det?

Videoannonse
Annonse
Gjest pærecider
Skrevet

Har diabetes og må reise med insulin i håndbagasjen. Har du medisiner som du trenger, så kan du få med en attest fra legen din. Har kommet godt med, opplevde at enkelte flyplassansatte i Kina trodde at insulinpumpa mi var noe helt annet...

Gjest Lypcha
Skrevet

Har diabetes og må reise med insulin i håndbagasjen. Har du medisiner som du trenger, så kan du få med en attest fra legen din. Har kommet godt med, opplevde at enkelte flyplassansatte i Kina trodde at insulinpumpa mi var noe helt annet...

Jeg trenger medisin kun morgen og kveld, men i tilfelle bagasjen blir borte så er det greit å ha i håndbagasjen. Jeg får fikse en legeattest. Takk for svar :)

Gjest pærecider
Skrevet

Jeg trenger medisin kun morgen og kveld, men i tilfelle bagasjen blir borte så er det greit å ha i håndbagasjen. Jeg får fikse en legeattest. Takk for svar :)

Bare hyggelig, tør aldri å sende noen av medisinene via vanlig bagasje,er best å ha dem i håndbagasjen, selv om noe tåler det. Man vet aldri hva som skjer. Attest fikser det meste:) lykke til!!

Skrevet

Apoteket kan skrive attest for deg. Koster ikke så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...