AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde abort for noen uker siden, medisinsk, hjertet begynte aldri å slå... Det jeg lurer på, som begynner å bli plagsomt, er hvor lenge skal man egentlig blø etter en abort. Jeg fikk beskjed 3 uker. Nå har jeg blødd i straks 6 uker!!! Jeg har trodd det har holdt på å gi seg i hvert fall 3 ganger, som det bare kom litt brunt blod i utflod-mengde. Men så starer det fa*n meg på'n at igjen?!?!!!! Etter den andre gangen det nesten stoppa opp så fikk jeg stooor blødning, ca 4 uker etter, som sikkert var mensen. Så holdt det på å gi seg igjen nå for tre dager siden, trodde jeg, men nå har det starta opp for 4.gang!!!! Er det mulig da??? Skal det være sånn altså??? Er det normalt??? Noen som har noen erfaringer????? Anonymous poster hash: 6faae...5f7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Det høres mye og lenge ut. Selv blødde jeg i ca 12 dager. Tok også medisinsk abort pga dødt foster. Det var veldog smertefullt, btw. Tror du kan ringe sykehuset og spørre dem, eventuelt ringe fastlegen. Kanskje også en idé å ajekke blodprosenten hos legen når du har blødd så lenge...Anonymous poster hash: cf48c...642
SuperFace Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Jeg blødde i 5 uker ca, og det var det legen sa jeg måtte forvente, kanskje enda mer og! Men ring legen og hør for å være sikker
Tullebull Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Jeg blødde i overkant av 4 uker ved medisinsk abort, kanskje nesten 5 når jeg tenker meg om. Noen blør lengre enn andre, men jeg ville selv kontaktet sykehuset om det ikke ga seg etter 7 uker, for det høres for meg veldig lenge ut.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Jeg blødde i ca 8 uker, og det ga seg helt etter 10 uker. Anonymous poster hash: 431b2...d5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå