AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 I helgen hadde det seg slik at det var russetreff, og med russetreff er det en del alkohol innblandet. Jeg endte opp med å ha sex med en min venninne tidligere har hatt sex med (er vel et år siden nå). De var aldri sammen, og det var hun som "avsluttet" det, selv om de fant på noe sammen kanskje tre-fire ganger. Jeg angrer på at jeg gjorde det, og har INGEN følelser for denne gutten, og hadde jeg kunnet gått tilbake ville jeg aldri gjort det. Spørsmålet mitt er om jeg skal si det til venninnen min, eller bare late som om ingenting har skjedd. Gjorde det også klart for denne gutten at jeg kom til å si at ingenting hadde hendt, så tror ikke han kommer til å si noe (men man vet jo aldri). Vet ikke hvordan hun kommer til å reagere. Har hun "rett" til å vite det, eller er det best å bare holde kjeft og skamme seg i stillhet? Vil jo ikke at hun skal vite det fra noen andre heller... Vil egentlig ikke at noen skal vite det. Anonymous poster hash: b727a...f25 Anonymous poster hash: b727a...f25
Brukernavnopptatt Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Jeg ville sagt det som du sier det her, hva som skjedde og at det ikke betydde noe. At du synes det er litt kleint med tanke på hennes greie med han. Tror vel ut i fra det du forteller om historien dems, ikke at hun har grunn til å bli sur. Dessuten kan sånt fort komme ut uansett, og hvis hun får høre det av noen andre så er det større grunn til å bli sur fordi du holdt det skjult. Jeg ville heller vært fair og sagt det som det var, det er mye mer realt hvis dere er venninner!!! Og med tanke på at hun kanskje kan få høre det igjen av noen andre, støtter det opp for at det lureste kanskje er å være åpen om det først som sist! =) Uansett, lykke til =)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Hvorfor skal du si det? Kommer ingenting godt ut av det, og du har ikke gjort noe gale engang. Anonymous poster hash: 752da...383
Nanami Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Spørs hvor god venninnen din er til deg. Er det en bestevenninne hadde jeg villet sagt det. Synes å skjule noe sånt blir som å lyve, og man lyver ikke til gode venner. Er dere bare "normale" venninner ser jeg derimot ingen vits i å si noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå