Spaghetti Skrevet 14. april 2014 #1 Del Skrevet 14. april 2014 Hei. Tenkte å lage en dagbok. Litt rart siden en dagbok er personlig. Her er det jo offentlig. Blir jo mer som en blogg. Dagblogg? Bloggbok? I dag har jeg slappet av. Jeg spiste kylling og ris, det var helt greit. Orket ikke å lage noe annet. I morgen skal jeg lage Spaghetti Bolognese. Det gleder jeg meg til. Er bare å si ifra dersom noen har noen spørsmål rundt dette. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinneline Skrevet 14. april 2014 #2 Del Skrevet 14. april 2014 Gratulerer med ny bloggbok Ville bare si at du fortsatt har en halveis privat bloggbok da, du er jo "anonym" her inne selv om du har et nicknavn. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spaghetti Skrevet 15. april 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 15. april 2014 Gratulerer med ny bloggbok Ville bare si at du fortsatt har en halveis privat bloggbok da, du er jo "anonym" her inne selv om du har et nicknavn. Lykke til Det er forsåvidt sant. Godt poeng. Man vet dog aldri når noen som kjenner deg plutselig leser tråden og kjenner deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå