AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Hei. Jeg vil starte med å si at jeg ikke trenger noen moralpreken eller hatkommentarer. Jeg har fått tilbud om å være en manns sugarbaby. Dvs møtes for å holde han med selskap, få lommepenger og litt kos om det føltes rett. Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: a33b4...ea3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Ingen erfaring fra ditt perspektiv, kan bare anbefale å ikke la deg overtale til noe som helst som du ikke ønsker selv. Penger er fint, men andre ting i livet er LANGT viktigere...! Og vær ærlig, for begge parters del, ikke lat som om dette er noe mer/annet enn det faktisk er... Ingen moralpreken dette, kun et par små (kanskje selvfølgelige) råd. Kunne selv godt tenke meg å la meg "utnytte" litt finansielt og på annen måte. Er i utgangspunktet ikke ute etter noen konkret seksuell gjenytelse, liker bare det ydmykende i det hele... Ville altså være en rimelig enkel "jobb" for den rette personen, men vet ikke helt hvor jeg skal komme i kontakt med noen... Har gjort et par forsøk, og det var greit, men ikke det jeg virkelig var ute etter... Det må jo passe rent personlig også. Anonymous poster hash: c5735...075 1
Gjest Coolaid Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Dvs møtes for å holde han med selskap, få lommepenger og litt kos om det føltes rett. Noen som har erfaringer?Anonymous poster hash: a33b4...ea3 Det vil vel si at du blir billigere enn en prostituert. Smart økonomisk fyr.
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Det vil vel si at du blir billigere enn en prostituert. Smart økonomisk fyr. Tror du traff spiker'n på hodet der
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Tror du traff spiker'n på hodet der Tror heller han/hun kjenner en intens smerte i tommelen... Uten helt å forstå hvor den kommer fra... Anonymous poster hash: c5735...075
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Det vil vel si at du blir billigere enn en prostituert. Smart økonomisk fyr. Nei jeg får like mye penger som jeg ønsker. Anonymous poster hash: a33b4...ea3
Gjest Coolaid Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Nei jeg får like mye penger som jeg ønsker.Anonymous poster hash: a33b4...ea3 Du blir utnyttet.
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Han er jo ikke direkte dum han som skal fungere som din 'sugar daddy' Han får en ung og yppig elskerinne som aldri stiller noen spørsmål, alltid holder kjeft på kommando, stiller opp når han plystrer... og som han i praksis (lik det eller ikke) har kjøpt med penger og gaver. - er du forelsket i ham? - har dere det samme tenningsmønsteret? - det kan være verd å tenke tanken på hvordan det vil være at han deler deg med en venn av seg som du ikke synes er like tiltalende.... sier ikke det kommer til å skje... men tenk over det. I rene ord så blir du et kjøpt trofè han koser seg med når det passer ham. Du velger helt fritt. Bare husk at det finnes ikke noe slikt som en 'gratis lunch'.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Jeg har nettopp startet som eskorte, så egentlig er det pluss for meg at han vil ha samtalepartner og ikke sex. Mindre jobb for meg. Men hyggelig at dere tar dere tid til å svare. Lurte mest på om noen har erfaring med dette, da jeg synes det virker som en relativt bedre "jobb" enn eskorte. Anonymous poster hash: a33b4...ea3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Han er jo ikke direkte dum han som skal fungere som din 'sugar daddy' Han får en ung og yppig elskerinne som aldri stiller noen spørsmål, alltid holder kjeft på kommando, stiller opp når han plystrer... og som han i praksis (lik det eller ikke) har kjøpt med penger og gaver. - er du forelsket i ham? - har dere det samme tenningsmønsteret? - det kan være verd å tenke tanken på hvordan det vil være at han deler deg med en venn av seg som du ikke synes er like tiltalende.... sier ikke det kommer til å skje... men tenk over det. I rene ord så blir du et kjøpt trofè han koser seg med når det passer ham. Du velger helt fritt. Bare husk at det finnes ikke noe slikt som en 'gratis lunch'. Slike svar er så forutsigbare og fulle av logiske brister og generelle antagelser basert på et totalt sviktende informasjonsgrunnlag... Helt sikkert mange som tenker som deg, blir ikke noe riktigere av den grunn. Seksuelle "avtaler" er helt individuelle, kun de involverte bestemmer hvordan de skal se ut (så lenge man respekterer gjeldende lover bør jeg vel legge til...). Det at mange antar at jentene/damene vanligvis blir utnyttet, er jo egentlig ganske nedlatende... Tviler vel litt på ts sin autentisitet, men det er en annen sak... Anonymous poster hash: c5735...075
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Slike svar er så forutsigbare og fulle av logiske brister og generelle antagelser basert på et totalt sviktende informasjonsgrunnlag... Helt sikkert mange som tenker som deg, blir ikke noe riktigere av den grunn. Seksuelle "avtaler" er helt individuelle, kun de involverte bestemmer hvordan de skal se ut (så lenge man respekterer gjeldende lover bør jeg vel legge til...). Det at mange antar at jentene/damene vanligvis blir utnyttet, er jo egentlig ganske nedlatende... Tviler vel litt på ts sin autentisitet, men det er en annen sak... Anonymous poster hash: c5735...075 Hvorfor skulle jeg tulle om sånt? haha herregud... Anonymous poster hash: a33b4...ea3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå