Gå til innhold

noen spm om graviditeten..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har ganske uregelmessig mens, men jeg mener at min siste mens var 10 februar, og utifra det er jeg 17uker nå. Jeg har et barn fra før, og jeg synes alle tegnene kommer så fort denne gangen, jeg har allerede fått mage, på vekstkurven på diagrammet er jeg helt i overkanten av det skraverte feltet. Noen ganger har jeg kjent antydning til halsbrann. Er det mulig at jeg er lengre på vei enn de 17 ukene? Synes det er litt vanskelig å beregne siden jeg har veldig uregelmessig mens.

Synes magen blei merkbart større i løpet av siste uke. Har kjent masse liv hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når du går til ul omkring uge 20 så skulle det være ganske presis måling de fortager da. Jeg har også ureglmessig mens og har måtte stole på ul resutatet og det har aldrig slået fejl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er klar over dette med ultralyden. Skal på ultralyd om ca 2 uker,så jeg får nok vite svaret der, men allikevel er jeg jo litt nyskjerrig nå. Forrige gang jeg var gravid var "min"termin og ul-terminen over 14 dager i forskjell, så derfor synes jeg det er litt vanskelig dette her med beregningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...