Gå til innhold

Brunlig utflod etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og kjæresten min hadde sex igår, to ganger. Det var første gang han kom inni meg, og noen uker siden vi hadde hatt sex. En liten stund etter første runde gikk jeg på do og så litt lysrosa/brunlig utflod på papiret. Ingen smerter eller noe, så tenkte ikke mer over det. Etter andre runden gikk han på bbadet først, og så ropte han på meg og sa det var en merkelig farge på ting.. Da så jeg også at det var brunlige flekker i senga, og da jeg tørket meg var det fortsatt litt blod på papiret, men veldig lite. Er fortsatt litt idag. Jeg har hatt partnere før og dette har aldri skjedd.

Noen som vet hva det kan være? Bør jeg være bekymret?

Anonymous poster hash: 12552...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro det bare er blod etter et lite sår/rift i skjeden din som du enten fikk nå mens dere hadde sex eller har fått en annen gang når dere har hatt sex/fingret. Hadde det vært meg, så ville jeg ventet et par dager før jeg evt gikk til legen. Om det fortsatt var brun utblod/blod, så ville jeg gått til legen. Men det er selvfølgelig du selv som må bestemme om du ønsker å gå til legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også komme blod fra han, kjæresten din. Det hender. Trenger ikke være noe farlig, men det tas da ultralyd av pungen hans for å sjekke. Men først tenker legen at dette er noe som skjer av og til, men hvis det gjentar seg tar de gjerne ul for å utelukke at det feiler ham noe.

Så sjekk om det virkelig er fra deg eller fra ham om det skulle gjenta seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...