Gå til innhold

Legen hjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få ringt for å få legen hjem til seg?

Anonymous poster hash: 75209...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja noe leger gjør hjembesøk om det trengs, men vet ikke om alle gjør det. Må vel ha en god grunn til å ikke komme seg på kontoret.

Anonymous poster hash: b7894...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Ja, men da må du ha en god grunn. F.eks. være totalt sengeliggende, eller at det vil være en for stor belastning for deg å reise til legen (f.eks. gamle, svake mennesker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, kommer bare opptatt signal når jeg ringer til legen nå. Flere ganger har jeg ringt.

Anonymous poster hash: 75209...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er alvorlig å haster; ring 113

Ellers så er det mange som ringer hver morgen for å bestille time..

Bare holde ut, prøv med jevne mellomrom.



Anonymous poster hash: 20d1a...44a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er alvorlig å haster; ring 113 Ellers så er det mange som ringer hver morgen for å bestille time..Bare holde ut, prøv med jevne mellomrom. Anonymous poster hash: 20d1a...44a

Nå ringer det heldigvis, har opplevd det før når jeg ringer til legen. Kanskje de ikke har lagt på telefonen?!

Anonymous poster hash: 75209...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bustyvel

Kan være at de ikke har telefontid fra før kl. 9 f.eks. Lykke til, og ring 113 eller legevakt dersom det haster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nå ringer det heldigvis, har opplevd det før når jeg ringer til legen. Kanskje de ikke har lagt på telefonen?!

Anonymous poster hash: 75209...bdf

Du virker ikke særlig syk når du samtidig som du ringer legekontoret, orker å skrive her.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ringte og fortalte hva jeg hadde gjort og ba sekretæren si det til legen. Men hører ingen ting, er stressa...

Anonymous poster hash: 75209...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å ring 113 hvis det haster.



Anonymous poster hash: b2043...dac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre rydde og stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg ser at du har fått en del tips allerede. Jeg vil også minne om Mental Helse: http://www.mentalhelse.no/ Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no

Det skal være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!

Tekola, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...