Gå til innhold

Den store skjenketriks-tråden!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Påskeferien er snart her og fare for at det blir en del festing nå som vinteren endelig er over. Så da lurer jeg på hvilke skjenketriks(Ja, skjenketriks ikke sjekketriks. Selv om begge to ofte kan være det samme :P) dere her inne kan som funker best til å få folk til å drikke seg selv uforsvarlig fulle.

Selv nominerer jeg appelsin/sitron jellyshots. Siden gulfarven står sentralt nå i påsken.

Så kom igjen og sleng deg på og del dine beste skjenketriks.

Anonymous poster hash: f2d61...627
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Påskeferien er snart her og fare for at det blir en del festing nå som vinteren endelig er over. Så da lurer jeg på hvilke skjenketriks(Ja, skjenketriks ikke sjekketriks. Selv om begge to ofte kan være det samme :P) dere her inne kan som funker best til å få folk til å drikke seg selv uforsvarlig fulle.

Selv nominerer jeg appelsin/sitron jellyshots. Siden gulfarven står sentralt nå i påsken.

Så kom igjen og sleng deg på og del dine beste skjenketriks.

Høres slemt ut. Kos deg på tur, husk beskyttelse.

Anonymous poster hash: ad741...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Høres slemt ut. Kos deg på tur, husk beskyttelse.

Mange takk det skal jeg, sikkerhet kommer alltid først så det går nok bra.

Gjest heihade
Skrevet

Eh.

Jeg verken har eller har planer om å gi tips om å få folk til å drikke seg "uforsvarlig fulle".

Dessuten får det meg til å lure på, og danne noen sterke meninger, om hva det er du skal med det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh.

Jeg verken har eller har planer om å gi tips om å få folk til å drikke seg "uforsvarlig fulle".

Dessuten får det meg til å lure på, og danne noen sterke meninger, om hva det er du skal med det.

Hva mener du med dette? Motivet er jo klart. Lage liv og morro vel! :)

There aint no party like an alcoholic party!

Gjest heihade
Skrevet

Hva mener du med dette? Motivet er jo klart. Lage liv og morro vel! :)

There aint no party like an alcoholic party!

Vel, det du spør om er ikke akkurat tips til drikkeleker eller annet moro dere kan gjøre for å bli fulle, men heller hvordan du kan lure folk til å bli fullere enn de ønsker å bli. Og attpåtil "uforvarlig" fulle.

Sorry, men den støtter jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det du spør om er ikke akkurat tips til drikkeleker eller annet moro dere kan gjøre for å bli fulle, men heller hvordan du kan lure folk til å bli fullere enn de ønsker å bli. Og attpåtil "uforvarlig" fulle.

Sorry, men den støtter jeg ikke.

Jeg spør jo ikke hvordan man kan lure folk. Hvordan har du innbilt deg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...