Gå til innhold

Stayups i Hemsedal?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe stayups i Hemsedal i morgen tidlig....? Har nettopp avtalt date med en deilig Drammensmann i morgen, og MÅ ha på stayups når vi møtes til lunsj på hotellet han bor på! Jeg håper og tror at det blir en dag med masse deilig sex, og da elsker jeg å ha på stayups....

Anonymous poster hash: 21e1b...b93
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Tror ikke Hemsedal er stedet for kjøp av slik bekledning :P Kanskje de har ski-stayups.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor påpeker du at han er fra Drammen?

Anonymous poster hash: cea8b...a59

• Liker 5
Skrevet

Er det ikke bare å klippe av beina på ei strømpebukse og kline på noe skismurning øverst da, så sitter jo dette som "smurt" :laugh:

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Uskikkelige pike. Du vet at du alltid skal ha et ekstra par liggende.... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Tror sikkert de har på den ene klesbutikken i sentrum. Om ikke må du ta turen til Gol.

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordavind
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor påpeker du at han er fra Drammen?

Anonymous poster hash: cea8b...a59

Det er vel innlysende at ts lyver, og bare ønsker å skape usikkerhet for ei som har en mann i Hemsedal akkurat nå.

Hadde det vært reelt hadde hun ikke skrevet det slik. :-)

Teite jenter.....

Anonymous poster hash: 503ae...2ee

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Måtte nok til Gol, ja... ;-)

Beklager at jeg skrev at han var fra Drammen. Skrev innlegget fra bilen med jentene på vei oppover, og i jentegjengen har han bare vært kalt "Drammen".

Møter ham om 3 timer. Det gledes!!

Gjest chisandra
Skrevet

Er det ikke bare å klippe av beina på ei strømpebukse og kline på noe skismurning øverst da, så sitter jo dette som "smurt" :laugh:

:skratte: ....takk for de visuelle bildene jeg akkurat nå sitter med! :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Stay ups i Homsedal? Det burde jo være piece of cake

Anonymous poster hash: 84bcd...7f8
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor de har kjøpt de, men begge de siste damene jeg har sjekka opp på Champagneria i Hemsedal har hatt sånne strømper under kjolene :-). Sexy!

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor de har kjøpt de, men begge de siste damene jeg har sjekka opp på Champagneria i Hemsedal har hatt sånne strømper under kjolene :-). Sexy!

Nå vet jeg ikke hva ditt innlegg har i denne tråden å gjøre, men mitt innlegg er på norsk.

Anonymous poster hash: 6f680...f0f

AnonymBruker
Skrevet

Tror sikkert de har på den ene klesbutikken i sentrum. Om ikke må du ta turen til Gol.

Gol er Hallingdals hjerte. Her har vi alt og det vi ikke har er ikke å oppdrive i Hallingdal. ;)

Anonymous poster hash: 6f680...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...