solstråle;) Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Jeg går på p pillen oralcon 21 tabletter,og begynte på den pille fri uka på torsdag. Får da alltid mensen på mandag. MEN- nå angrer jeg på at jeg ikke kom på at det er påske, å ønsker å hoppe over perioden nå.. har gjort dette flere ganger for noen år siden, å kan hvordan jeg Gjør det dersom jeg begynner på nytt brett med en gang, men kan jeg stoppe mensen fra å komme i morgen dersom jeg begynner på nytt brett i dag eller er den allerede "på vei" :O noen som vet?
Gjest Naria Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Sannsynligvis vil du få en blødning nå uansett.
solstråle;) Skrevet 13. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2014 Søren. .. er det jeg er redd for. . :-)
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Hvis du går rett over på nytt brett uten en dag pause, så hopper du over mensen. Men stoppet du med pilla på torsdag er det for sent Anonymous poster hash: b951b...b57
solstråle;) Skrevet 13. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2014 Haff..jaja da får vi kose oss på andre måter jeg å min samboer da :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå