Gå til innhold

Brystkreft.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden september så har jeg hatt en kul i brystet, og den har vokst litt. For 3 uker siden så tok jeg mammografi, ultralyd og biopsi.. Nå har jeg fått innkalling til ny time på sykehuset. Er så redd og angstfull. Har lest at det ikke er vanlig å få time rett etter og om det ikke er noe så får jeg brev om hva det er. Har noen opplevd/erfaringer som vet hvorfor jeg må inn igjen?

Anonymous poster hash: dfb20...e26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antagelig må du uansett inn for å fjerne kulen.

Anonymous poster hash: ee48c...d36
AnonymBruker
Skrevet

De vil nok fjerne kulen. Husk at det finnes kuler som er både goadertede og ondartede så det at de eventuelt vil fjerne den trenger ikke å bety at den er ondarted.

Har du noen rundt deg som du kan snakke med? Som kanskje også kan avlede tankene dine frem til sykehustimen? Ikke google noe mer, blir bare bekymringer ut av slikt.

Stor klem.

Anonymous poster hash: 3d5ce...ddf

AnonymBruker
Skrevet

Ser at svaret mitt er dårlig skrevet. Det jeg mener er at kulen trenger ikke være ondarted. Den kan være godarted.

Anonymous poster hash: 3d5ce...ddf

AnonymBruker
Skrevet

Siden september så har jeg hatt en kul i brystet, og den har vokst litt. For 3 uker siden så tok jeg mammografi, ultralyd og biopsi.. Nå har jeg fått innkalling til ny time på sykehuset. Er så redd og angstfull. Har lest at det ikke er vanlig å få time rett etter og om det ikke er noe så får jeg brev om hva det er. Har noen opplevd/erfaringer som vet hvorfor jeg må inn igjen?

Anonymous poster hash: dfb20...e26

Hadde det vært akutt så hadde du nok blitt innkalt pr telefon.

Anonymous poster hash: 4567b...598

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...