Gå til innhold

Riding

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har problemer med å komme vaginalt, som flere andre. Men jeg har fått med meg at riding funker for flere, med denne "gnikke" metoden.

Problemet er at når jeg er oppå så gjør det så vondt, altså, sånne stikkinger. Har prøvd at han ikke "hever" underlivet sitt oppover slik at han ikke kommer så høyt opp, men da funker det ikke i det hele tatt.

Hvis noen forstod hva jeg mente, hva kan jeg prøve for å få samme virkning?

Anonymous poster hash: 9b1b6...41b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har problemer med å komme vaginalt, som flere andre. Men jeg har fått med meg at riding funker for flere, med denne "gnikke" metoden.

Problemet er at når jeg er oppå så gjør det så vondt, altså, sånne stikkinger. Har prøvd at han ikke "hever" underlivet sitt oppover slik at han ikke kommer så høyt opp, men da funker det ikke i det hele tatt.

Hvis noen forstod hva jeg mente, hva kan jeg prøve for å få samme virkning?

Kjenner til problemet :) er rart det, fordi noen ganger gjør det ikke vondt i det hele tatt , mens andre ganger er der slike "stikkinger" som du beskriver. Forsøk å lene deg fremover eller bakover. Forsøk å bytte litt hvor du fordeler kroppsvekt. Eks ha mer vekt på hendene. Eventuelt legg deg ned på ham, og flett bena dine i hand slik at du ligger litt som en frosk. :P ( føles litt mer sexy enn det høres ut)

Skrevet

Kjenner til problemet :) er rart det, fordi noen ganger gjør det ikke vondt i det hele tatt , mens andre ganger er der slike "stikkinger" som du beskriver. Forsøk å lene deg fremover eller bakover. Forsøk å bytte litt hvor du fordeler kroppsvekt. Eks ha mer vekt på hendene. Eventuelt legg deg ned på ham, og flett bena dine i hand slik at du ligger litt som en frosk. :P ( føles litt mer sexy enn det høres ut)

Det er ikke rart i det hele tatt :) Det kommer an på hvor i syklusen du er. F.eks. rett før/rundt eggløsning vil du har store eggposer på eggstokkene, og da kan det gjøre vondt å bli støtt dypt. Kan også være ømmere like før du skal ha mensen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hoho, skal se om jeg ikke får prøvd denne froskestillingen!

Men ja, det er bare vondt av og til som dere sier! Takk for råd 😘

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Typen min pleier å holde hånda si under skrittet mitt mens jeg rir han, sånn at jeg gnikker på den hver gang jeg kommer frem og tilbake :fnise: Utrolig digg! :hoppe:

Anonymous poster hash: a74e8...83c
  • Liker 1
Skrevet

Kommer mannfolk av det?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kommer mannfolk av det?

Av å bli ridd?

Mange menn liker å bli ridd, så det hender de kommer da ja ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Typen min pleier å holde hånda si under skrittet mitt mens jeg rir han, sånn at jeg gnikker på den hver gang jeg kommer frem og tilbake :fnise: Utrolig digg! :hoppe:

Anonymous poster hash: a74e8...83c

Som i at klitoris blir stimulert? eller misforstod jeg nå? :P

AnonymBruker
Skrevet

Kommer mannfolk av det?

Min gjør det, er det uvanlig? :)

Skrevet

Min gjør det, er det uvanlig? :)

off... Hahaha nei tenkte kun når en satt oppå å gnikka på den iste de for å hoppe oppog ned eller hvordan jeg skal forklare det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

off... Hahaha nei tenkte kun når en satt oppå å gnikka på den iste de for å hoppe oppog ned eller hvordan jeg skal forklare det.

Vel, jeg driver og gnir meg frem og tilbake når jeg rir, har aldri hoppet opp og ned, og typen min kommer nå hver gang iallefall.

Anonymous poster hash: 18f7e...ffd

AnonymBruker
Skrevet

Haha. En kan jo gjøre begge deler. Han kommer ved begge metodene. Men har forstått att gnikkingen frem og tilbake kan føre til vaginal orgasme, tror ikke det gjelder "hoppingen" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...