Gå til innhold

vondt i magen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har nå hatt en ganske intens smerte i magen i 5 dager, det går over litt over hele magen men er verst på høyre side. også har jeg diare samtidig, det er ikke vann som kommer ut sånn som med omgangsyke men den er veldig bløt, noen ganger er den veldig mørk og andre ganger er den veldig lys. (sorry for detaljer) er det noen som har noe aning om hva det kan være ? burde jeg kontakte lege ?

skulle også hatt mensen for 4 dager siden, men den har ikke kommet. (håper egentlig på en graviditet). får kjøpe en test på det imorgen.

takk for svar på forhånd :)

Anonymous poster hash: 58c1b...935
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta imodium? Hjelper det?

Diare kan gi vond mage også, kanskje du har spist noe du ikke tåler?

Hvis smerten er så intens som du sier så taper du ingenting på å dra til lege.

Anonymous poster hash: 30329...c2b

AnonymBruker
Skrevet

skal bestille legetime imorgen om det er like ille da å.

men ingenting som hjelper på smerten.

håper det går over eller at de finner ut hva det er for noe.

Skrevet

har du andre symptomer? kvalme? feber? er smerten krampeaktig? det kan være en mage/tarminfeksjon. man bør uansett oppsøke lege om man har diaré mange dager på rad!

AnonymBruker
Skrevet

har du andre symptomer? kvalme? feber? er smerten krampeaktig? det kan være en mage/tarminfeksjon. man bør uansett oppsøke lege om man har diaré mange dager på rad!

Er litt kvalm, innimellom så er det krampeaktig. Noen ganger så er krampene så vonde at jeg omtrent detter sammen. Har tenkt en del på blindtarmen men håper jo ikke at det er det..

AnonymBruker
Skrevet

Er litt kvalm, innimellom så er det krampeaktig. Noen ganger så er krampene så vonde at jeg omtrent detter sammen. Har tenkt en del på blindtarmen men håper jo ikke at det er det..

Er ikke blindtarmen, om det er noe betennelse e.l lignende der har smerten vært uutholdelig. :-)

Men lurt å kontakte legen, ring tidlig imorgen, få akutt time.

Anonymous poster hash: 30329...c2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...