AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Dette kommer til å høres helt rart ut..men jeg har akkurat fått min første kjæreste, og lurer på hvordan jeg vet om jeg får orgasme når vi har sex? Altså..det kjennes jo sykt digg ut, men på filmer blir det jo mer og mer intenst til de roper og man skjønner at de har kommet. Hos meg er blir det intenst, og holder seg sånn. Ofte får jeg sånn "rykninger" i føttene (what is up with that?), og det holder seg intenst til jeg tror jeg kommer. (Når det kjennes ut som at jeg eksploderer og alt er superfølsomt). Men kjæresten min skjønner ikke at jeg kommer! Han spør, og jeg sier at ja, nå kom jeg. Ehm.. ja, er ikke sånn at vi har hatt sex så veldig mange ganger, men.. :bAnonymous poster hash: 882e1...80d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Denne såkalte skrikingen er noe du kan få til selv også. Ved dype åndedrag og orgasmen bygger seg opp blir det mer og mer rykninger i kroppen å man stønner automatisk av seg selv, det gjør både mann å dame ved denne teknikken. Pluss det å ta dype åndedrag hjelper til å få en sterkere orgasme! vet ikke hvordan en jente føler en orgasme men vet derimot hvordan jeg gir. Om du virkelig vil få en heftig orgasme mest sannsynlig med sprut prøver du å typen din ut Europe Magic Wand fra kondomeriet om dere kan. Koster 1199 men er vel verdt det. Dama mi spruta 2 ganger etter hverandre i løpet av 4 minutter å det var bare når jeg brukte den på henne:) Lykke til! :D Anonymous poster hash: 1e569...de5
maid Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 For å si det sånn, så vet du om det er orgasme eller ikke. Det merker en lett. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Takk for svar. Det med rykninger i føttene, er det bare meg? Anonymous poster hash: 882e1...80d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå