Gå til innhold

Solbriller..håpløst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite rundt hode med et lite bollefjes. Finner aldri noen solbriller som er kledelige. Aller helst ville jeg hatt pilotbriller, for de ser alltid bra ut på andre.

Jeg ser derimot ut som en flue med det. Jeg ser egentlig idiotisk ut uansett hva slags solbriller jeg prøver på. Alle er jo for store.

Har dere noen solbrilleanbefalinger til meg?



Anonymous poster hash: 4c65d...1f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cat eye- solbriller ser fantastisk ut på runde ansiktsformer :) Jeg har også rundt ansikt, men har funnet ut at jeg kler alle slags 50-talls, cat eye typer. Dessuten er de mer classy enn pilotbriller ( og de elder ansiktet, trekker det nedover) Lykke til!

Anonymous poster hash: 8833f...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cat eye- solbriller ser fantastisk ut på runde ansiktsformer :) Jeg har også rundt ansikt, men har funnet ut at jeg kler alle slags 50-talls, cat eye typer. Dessuten er de mer classy enn pilotbriller ( og de elder ansiktet, trekker det nedover) Lykke til!

Anonymous poster hash: 8833f...b64

Obs! Skriveleif.. Mente selvsagt at pilotbriller elder ansiktet!

Anonymous poster hash: 8833f...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange synes de ser ut som fluer med pilotbriller fordi de stort sett går med for store briller. Men det er vanskelig å finne pilotbriller som er små nok, selv damebrillene blir for store på meg. Men har aldri syntes de elder ansiktet? Men men, smak og behag:) Pilotbriller er klassiske og går til det meste synes jeg. Men selvsagt kan du jo google hvilken brilleform som passer til et rundt hode:) Få gjerne med en venn eller noen til å dømme, for ofte ser man seg jo litt blind på seg selv.



Anonymous poster hash: 3ecf8...a85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har en rund ansiktsform bør du unngå runde briller, da det vil få ansiktet ditt til å virke enda rundere. Du bør gå for rektangulære og smale briller, slik at ansiktet ditt virker smalere og lengre. Dog vanskelig å finne solbriller i denne kategorien.

Cat Eye solbriller funker på en rund ansiktsform da de knekker oppover på sidene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle kler pilotbriller, men ser at størrelse kan ha mye å si. Hva med å sjekke ut butikker som selger klær o.l. til "tweens", f.eks. WoW? Eller 10-14 års avdelingen på h&m? Hvis du er ute etter dyrere merkebriller er jeg sikker på at du kan få tak rayban aviator e.l. i liten størrelse om du går til en brillebutikk.

Anonymous poster hash: 48fc2...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ray-Ban har pilotbriller i en mindre størrelse, den heter 55 i stedet for 58 i navnet.



Anonymous poster hash: bcbf7...b62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som jobber på brillebutikker er som regel skikkelig flinke på å se hvilke briller som passer til hver enkelt kunde, ble skikkelig overraska sist gang jeg gikk inn for å prøve briller, vurderte å kjøpe meg nye. Prøvde mange forskjellige infatninger, og fant ingen som jeg syntes var spesielt fint til mitt runde ansikt - så kom det ei som jobba der, og etter 3 min hadde hun 8 forskjellige modeller som var råfine på meg! Spør om hjeeeelp, det går som regel så mye bedre enn om man prøver samme gamle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...