AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Jeg har oppdaget en kul ved klitoris, den gjør litt vondt. Kanskje fordi jeg har klemt mye der i dag for kjenne på den. Den er ca. like stor som en ert, men myk. Ikke så bevegelig. Hvis jeg kjenner godt etter er det kanskje denne kulen, pluss en mindre en ved siden av. Tror ikke det er kviser siden dette er inni den ytre kjønnsleppa, inni slimhinnene liksom. Ikke der det vokser hår... Noen som har hatt noe lignende? Burde jeg gå til legen? Skal reise på torsdag, så vil jo være frisk til da. Anonymous poster hash: 528e5...392
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Er nok bare en underjordisk kvise. Anonymous poster hash: 9896d...9cd
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Er nok en kvise ja.Fikk hull på en sånn en gang.Fy f.. det var vondt. Anonymous poster hash: 689a0...e6b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Kvise ved klitten?! Anonymous poster hash: 8a3ad...ac7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Helt normalt med kvise eller "byll" der nede, selv på de indre kjønnsleppene. Det gjør ekstremt vondt å klemme på den, men det fjerner de andre plagene rimelig fort. Bare pass på at du er ren på fingrene og der nede før du gjør noe som helst.. Anonymous poster hash: 77631...177 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Jeg har oppdaget en kul ved klitoris, den gjør litt vondt. Kanskje fordi jeg har klemt mye der i dag for kjenne på den. Den er ca. like stor som en ert, men myk. Ikke så bevegelig. Hvis jeg kjenner godt etter er det kanskje denne kulen, pluss en mindre en ved siden av. Tror ikke det er kviser siden dette er inni den ytre kjønnsleppa, inni slimhinnene liksom. Ikke der det vokser hår... Noen som har hatt noe lignende? Burde jeg gå til legen? Skal reise på torsdag, så vil jo være frisk til da. Anonymous poster hash: 528e5...392 Bartholinitt? Betent kjertel? Må du i såfall gå til lege for å få antibiotika. Anonymous poster hash: 7a7b1...c5f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Hadde en lignende kul en gang.. Småpinlig å gå til legen med det, men var kun en fettkul. Gikk bort av seg selv etterhvert.. Anonymous poster hash: 9485a...c88
Gjest Chlorophyll Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 inngrodd hår med kvise rundt rota? 2
Gjest Daenerys Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå